kandinsky Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Sett litt på Dæhli og måten han beveger seg på. Har han hovedbalansenerven i armen eller noe slikt? Godt poeng egentlig. Eller, mer nøyaktig: Beste vitsen noen har postet her på ca 2 år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Sterling har jo akkurat samme "løpe-teknikk", ser ganske fise-fint ut, men whatever floats their boats. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Skjønner ikke at folk peser på Jones. Han var jo klasse i går? Pasningsprosent 93,5! (45/48). Bommet ikke på en eneste pasning på de 2 første 3. delene av banen. Hans pasninger resulterte i 2 sjanser. Og viktigst av alt som DM - han tapte ikke en duell, hadde interceptions (i mangel på et bedre norsk ord) osv. Bedre med en DM som slår sikre pasninger og rydder unna alt som kommer, enn en DM som slår lange pasninger uten adresse og blir rundingsbøye når motstanderen kommer stormende. (Ref. Gerrard?). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Problemet på midten i går var Giggs. Rundingsbøye.no Alt ble uendelig mye bedre når Cleverley kom på, og det sier egentlig alt om hvor nitrist midtbanen vår faktisk er. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Ganske komisk at Mata fikk man of the match. Ganske middelmådig debut spør du meg, men så var ikke resten av united spesielt gode heller da. Evans og Smalling var vel dem som gjorde en nogenlunde god kamp. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Synes det var helt greit jeg. Det var jo faktisk Mata som startet hele angrepet på mål nr 1, deretter fikk han assisten på mål nr 2. Han slo mange gode pasninger. Tror treffsikkerheten var på rundt 85%. Men ja, jeg vil tro at Mata-feveren var en stor faktor i og med at han ble MOTM. But that no Mata! :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå