G27 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 "Beklager, noe er galt. Vi jobber med å løse problemet". De bør bare få fingeren ut av ræven. Jeg skal se slutten av denne kampen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Strykkarakter på TV2 Sumo. Som vanlig. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Yey, nå sitter jeg plutselig å ser på greys anatomy.. Sumo ❤️ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Måtte dra opp TV2 Sumo på mobil, der funker det. Helt svart når jeg prøver på PC. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det begynte å virke igjen, så fjernet de det faen meg igjen. Tekniske problemer kan dessverre skje alle, men Sumo har latt det skje litt for ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 http://static.cdn.tv2.no/sumo2/showpage/player/ her får dere se det Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 http://static.cdn.tv2.no/sumo2/showpage/player/ Klikk her for å se sumo skriver de på facebook. Elendig kvalitet dog. Kunne like godt sett en arabisk stream. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Adnan må lære seg å skyte! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Med høyre-foten* Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Kan ikke sumo være et tema i en annen tråd nå? 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Deilig med seier. Synd sumo ødelagte litt av gleden på slutten her, men vi fikk 3 poeng og Mata fikk en god debut. Herlig kveld. La oss håpe vi fortsetter å plukke poeng, og kanskje spillet hever seg mer og mer fremover. EDIT: Everton, Arsenal og Newcastle har alle også tapt poeng i dag. Synd Liverpool pisset på rivalene. Håpte på uavgjort og masse røde kort. Endret 28. januar 2014 av G27 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Grei skuring dette her, selv om første 10-15 av 2. omgang var begredelige greier. Eneste jeg har å "utsette" er at Mata gikk ut for Adnan og ikke Young, mest fordi jeg ville se Adnan+Mata+Rooney <3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Ikke en veldig overbevisende seier akkurat, hjemme mot sisteplassen. Kunne fort stått 1-1 en god stund der, hvis det ikke var for Young. Hadde aldri trodd den fyren skulle blitt BB i dag, men han var faktisk god. Dessverre har han bare 2-3 slike dager per sesong, så jeg regner med at han kommer til å være balle resten av sesongen. Håper selvsagt jeg tar feil. Vi hadde selvsagt en debut i dag, og to spillere tilbake fra skade, så alt for mye kan man ikke forvente. Brukte også en midtstopper og en 40 år-gammel ving på midtbanen, som i seg selv bare er komisk. Endret 28. januar 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Altså, i forhold til de siste kampene er dette fantastisk. Flere steg i riktig retning, og det går bare oppover herfra! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Giggsy viste at han ikke kan spille på midtbanen. Han slår noen lange tverrsoverpasninger, bommer stort sett på det som sendes fremover, og blir rundingsbøye på midten. http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2013/matches/695124/player-stats/3/OVERALL_02#tabs-wrapper-anchor Young får det til å se lett ut. Bra mål, jeg forventer ikke flere slike i år... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Ingen god kamp, men det viktigste i kveld var 3p. Mata får prøvd seg, Persie er tilbake og putter, Rooney får en halvtime, Young imponerer og forsvaret holder nullen. Ser frem til lørdagen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Grei skuring. Godkjent Mata debut men forventer mer av han fremover. Young spilte faktisk en ok+ kamp i dag synes jeg. Fikk ikke sett så mye av Dæhli før Sumo bestemte seg for å vise en eller annen Everton kamp i opptak, men det jeg så var bra. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Sett litt på Dæhli og måten han beveger seg på. Har han hovedbalansenerven i armen eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå