EvilSeagull Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ta en angrepille du frøken.. Jeg mistenker at vinduet for angrepille er over. Var i helgen de holdt på og det er et visst antall timer etterpå man må ha tatt. De må i alle fall sjekke det opp og i så fall få tatt fort som fy... er det ikke noe med to døgn etter samleie da? Det stemmer nok det hvis du sier det TS: Hva med å pisse på en sånn der pinne man får på apoteket, så kan du ta abort hvis den er positiv? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ta en angrepille du frøken.. Jeg mistenker at vinduet for angrepille er over. Var i helgen de holdt på og det er et visst antall timer etterpå man må ha tatt. De må i alle fall sjekke det opp og i så fall få tatt fort som fy... er det ikke noe med to døgn etter samleie da? Det stemmer nok det hvis du sier det TS: Hva med å pisse på en sånn der pinne man får på apoteket, så kan du ta abort hvis den er positiv? Som regel viser ikke den positiv om man er gravid før det har gått rundt 2 uker. Og som TS også har fortalt, er dama hans motstander av abort. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ta en angrepille du frøken.. Jeg mistenker at vinduet for angrepille er over. Var i helgen de holdt på og det er et visst antall timer etterpå man må ha tatt. De må i alle fall sjekke det opp og i så fall få tatt fort som fy... er det ikke noe med to døgn etter samleie da? Det stemmer nok det hvis du sier det TS: Hva med å pisse på en sånn der pinne man får på apoteket, så kan du ta abort hvis den er positiv? Rimelig sikkert på at det ikke finnes teknologi hvor TS kan pisse på en pinne for å finne ut om dama er gravid. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Joda, men det må nesten gå litt tid først Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Joda, men det må nesten gå litt tid først Ganske sikker på at det ikke hjelper å gi det mer tid altså... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Om hun nettopp hadde mensen og de nettopp hadde sex, så er det ikke sikkert at hun har hatt eggløsning engang. Svaret er å vente til forventet mens og så teste om den ikke kommer. Jeg testet negativt dagen før forventet mens fordi hormonnivået i urinen ikke var høyt nok og så testet jeg positivt dagen jeg forventet mens. 3 år siden altså Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Om hun nettopp hadde mensen og de nettopp hadde sex, så er det ikke sikkert at hun har hatt eggløsning engang. Svaret er å vente til forventet mens og så teste om den ikke kommer. Jeg testet negativt dagen før forventet mens fordi hormonnivået i urinen ikke var høyt nok og så testet jeg positivt dagen jeg forventet mens. 3 år siden altså Bare for å gjøre det litt mer tydelig hva jeg sikter til; TS er en mann, og da hjelper det ikke å pisse på pinner eller vente på eggløsning. Endret 31. januar 2014 av Andrull 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg sikter til kjæresten hans, som han spør om. Voldsomt til kverulering da 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg sikter til kjæresten hans, som han spør om. Voldsomt til kverulering da ? Kverulering og kverulering. Bare tipset om at du kanskje missforstod spøken min rettet til EvilSeagull som jeg ikke tror har fått med seg at TS er en mann. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kanskje hun bruker deg TS. Kanskje hun ikke er så søt og uskyldig og fantastisk, men ett kvinnelig monster som avstår totalt fra abort og som "glemmer" å ta P-piller for å bli gravid! Kanskje hun til og med aldri har tatt P-pillene sine og faker at hun har glemt en nå fordi det begynner å murre litt i magepartiet? Kanskje du er en ufrivillig sæddonor som hun akter kreve barnebidrag fra? Barnebidrag tatt i fra det allerede stusslige stipendet? Nei å nei.. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ta en angrepille du frøken.. Jeg mistenker at vinduet for angrepille er over. Var i helgen de holdt på og det er et visst antall timer etterpå man må ha tatt. De må i alle fall sjekke det opp og i så fall få tatt fort som fy... er det ikke noe med to døgn etter samleie da? Det stemmer nok det hvis du sier det TS: Hva med å pisse på en sånn der pinne man får på apoteket, så kan du ta abort hvis den er positiv? Rimelig sikkert på at det ikke finnes teknologi hvor TS kan pisse på en pinne for å finne ut om dama er gravid. De har de på apoteket Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Dere er ganske så slemme her , litt fakta : Når man glemmer å ta p-pillen har man et slingringsmonn på 12 timer der man er safe , dvs om man tok p-pillen Fredag klokken 09 så er jo neste gang Lørdag klokken 09 og med et slingringsmon på 12 timer så er man trygg (1% sjangse) frem til klokken 21:00 Lørdagen. Etter dette vil hormonnivået til kroppen øke gradvis til normalen og dette er ikke noe som skjer spontant og er individuelt + aldersrelatert. Trolig så kan det ta opp til 1 dag å nå det normale hormonnivået i kroppen så om hun har tatt nye P piller på søndagen så vil jeg anta at sannsynligheten for at hun har blitt gravid er liten ( med mindre man har hatt maks uflaks og eggløsning + at egget har festet seg har skjedd akkurat i denne perioden ). Personlig vil jeg tro at sannsynligheten for at hun nå er gravid ligger en plass mellom 0.5 til 10% (trolig det laveste nummeret) så trådstarter kan sikkert puste lettet ut. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kverulering og kverulering. Bare tipset om at du kanskje missforstod spøken min rettet til EvilSeagull som jeg ikke tror har fått med seg at TS er en mann. Det gikk meg litt hus forbi Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ja, TS, er poden på vei nå da? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Har du kjøpt barnevogn enda da? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Sikkert ikke så smart å kjøpe barnevogn enda. Jeg mener, det kan jo bli tvillinger, og da bør man jo vite hvor stor vogn man må ha 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Håper planleggingsfasen av barnerom i det minste er i gang. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Burde nærme seg tid for å teste nå, eller for mensen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Hei TS her. Mens kom for noen dager siden Anonymous poster hash: 7dd46...0f5 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Så bra. Er bare å være forsiktig fremover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg