ingolf123 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Hei, har "designet" et spill. Maps, figurer og alle detaljer er ferdiglaget. Konseptet er veldig simpelt. Problemet er at jeg ikke kan (har heller ingen intensjoner om å lære) programmering. Kjenner heller ingen som kan dette. Hvor kan man finne ok+ (og oppover) programmerere som vil tjene noen kroner på et slikt prosjekt? Eventuelt nettsider med slike løsninger. Spillideen er som sagt enkel. Men det skal være solid og godt gjennomført for at spillet skal ha noen glede. Legger ikke ut informasjon om spillet i første omgang, annet enn at det er spill som minner om "The idiot Test" og en veldig forenklet variant av "The impossible Quiz". Målet er å få spillet på en privat nettside bare for action. Håper på svar. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Skal du selge spillet og tjene penger på det? Er du i så fall ute etter å ansette en person med lønn? Eller er du bare ute etter en hobbyprogrammerer? Lenke til kommentar
ingolf123 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Dette er jo en slags jobb hvor man må bli enig om en pris for arbeidet før det gjøres. Jeg antar at dette kan lages på noen få dager av en som kan det. Alt avhenger av prisen. Spillet skal ikke selges. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Grunnen for at jeg spurte er at hvis det er snakk om et jobbtilbud kan du gå via klassiske sider som nav og finn. Prøv forumet på http://dev1.no/ Lenke til kommentar
DannyDan123 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Send meg PM, så kan vi slå av en prat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå