pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ser det er flere som prøver å spre virus her på forumet, og jeg liker det ikke. Dette burde stride imot forumets retningslinjer, selv om det ikke står noe om spredning av virus der ennå. Her skal jeg vise dere en tilfeldig valgt signatur: Dette er et signatur virus, legg denne signaturen til signaturen din for å hjelpe med å spre videre I tillegg er "signaturvirus" skrevet i to ord, og jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ehh.... hva gjør det, egentlig? Folk må da få lov å putte (nesten) hva de vil i signaturene sine? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 HAHA, unnskyld meg. Men dette var idiotisk. Folk må så absolutt få lov til å skrive HVA de vil i sin EGEN signatur! Om så noen prøver å lage noe "felles", må da også dette være tillatt! Hvorfor skulle ikke dette gå egentlig??? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er mye rart som står i signaturer, og jeg kan ikke se hvorfor det "viruset" er så farlig... Hvis et innleggsvirus hadde spredd seg hadde det vært verre Dette er et innleggsvirus, skriv dette i et innlegg for å hjelpe med å spre videre. Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hehe, denne var nesten like bra som "går det an å overklokke en 17" til en 19":) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ser det er flere som prøver å spre virus her på forumet, og jeg liker det ikke. Dette burde stride imot forumets retningslinjer, selv om det ikke står noe om spredning av virus der ennå. Her skal jeg vise dere en tilfeldig valgt signatur: Dette er et signatur virus, legg denne signaturen til signaturen din for å hjelpe med å spre videre I tillegg er "signaturvirus" skrevet i to ord, og jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja med det samme, forby grønn overledning det er no skitt Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hehe, denne var nesten like bra som "går det an å overklokke en 17" til en 19":) Du mener min? (Jeg stjal den fra en annen fyr. Husker ikke navnet) EDIT: Swifty, var fyren jeg stjal den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå