AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Nå har det vært veldig frem og tilbake i 2 uker. For 2 uker siden sa han at han ikke visste om han ville være sammen med meg lengre eller ikke, og for 1 uke siden sa han at han vil ha pause. Jeg har denne uken opplevd en spontanabort (vi var ikke prøvere altså) og ikke det engang gadd han å svare på når jeg sendte han en melding (sendte han melding om det i går) Så jeg føler at han ikke bryr seg lengre, og sa derfor i dag at jeg ikke orker dette mer og at om han ikke svarer innen et døgn, så måtte jeg slå opp på en skikkelig måte. Er dette greit gjort av meg? Det sårer meg veldig mye at han behandler meg som om at jeg ikke eksisterer, og jeg klarer ikke det noe mer. Vondt om det skal bli slutt, men bedre det enn dette her. Anonymous poster hash: abd79...eb1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Det der går jo ikke. Han behandler deg helt for jævlig. Hvor gamle er dere ? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Det der går jo ikke. Han behandler deg helt for jævlig. Hvor gamle er dere ? 18 og 22 Anonymous poster hash: abd79...eb1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ingen vits å gi dette noe sjanse. I dette tilfellet er nok gresset grønnere på den andre siden. 2 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Du gjorde rett som var. Kom deg over han og finn deg en ordentlig mann når den tid kommer.. han karen der var tydeligvis ikke noe å samle på 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Ingen vits å gi dette noe sjanse. I dette tilfellet er nok gresset grønnere på den andre siden. Jo, men jeg er så redd for at jeg aldri vil finne meg en som er skikkelig glad i meg og bryr seg. Min ex brydde seg heller aldri om meg (jeg ble utsatt for vold av han da) så jeg føler bare at jeg ikke vil finne meg noe bedre enn det jeg har nå.. -TS Anonymous poster hash: abd79...eb1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 TRO meg, det gjør du. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jo, men jeg er så redd for at jeg aldri vil finne meg en som er skikkelig glad i meg og bryr seg. Min ex brydde seg heller aldri om meg (jeg ble utsatt for vold av han da) så jeg føler bare at jeg ikke vil finne meg noe bedre enn det jeg har nå.. -TS Anonymous poster hash: abd79...eb1 Det gjør jo ikke han du har nå heller, så du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jo, men jeg er så redd for at jeg aldri vil finne meg en som er skikkelig glad i meg og bryr seg. Ta det helt med ro. Når tiden er inne vil du finne en som virkelig bryr deg om deg og er seriøs. Men et godt råd er...ikke stress med å finne deg en ny. Det fører sjeldent noe bra med seg. Da blir man gjerne litt ukritisk. Vent til det skjer naturlig...for plutselig er han der. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Du kommer til å finne noen. Du gjordd det rette. Han der er ikke noe å samle på. 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Bare slapp helt av. Det du føler nå er HELT naturlig å føle og de aller fleste har følt det sånn. Hadde du vært førti år eldre så kanskje, men du har hele livet foran deg, så det finnes INGEN grunn til å føle panikk. Du må bare fortelle deg selv at du føler det du føler, men det er feil. På tide å gå videre i livet nå Litt på sidelinja, men jeg mistenker at du kanskje bør bli litt bedre kjent med deg selv nå, i stedet for å hoppe inn i et nytt forhold. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Slenger meg på med resten her. Han fyren virker som verdens mest usympatiske og barnsligste type. Gi slipp på han og se deg ALDRI tilbake. Du fortjener noen som kan gi deg like mye kjærlighet og omsorg som du gir dem. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Kjære deg om du ikke finner en fyr som bryr seg når du spontanaborterer så er det da bedre å være alene? Du er 18 år. ALT for tidlig for å bekymre deg for å dø alene med en bunch katter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå