GIGN Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ..Av eit MSI KT3 Ultra2 333FSB 1x TwinMos 512 DDR pc2700 + 1x TwinMos 512 DDR pc2100 (bør dei vere like??) AMD XP2100+ (vurdera STERKT 2500+) åssa Vannkjøling.. Har litt fleire spørsm... 1. bør eg skifte ut HK (veit de, men likkavel.. :-? ), og ka bør eg skifte til?? ikk alt for dyrt.. :-? 2. bør eg "låse opp" CPU'en eller noke?? kutte ei Lx bro? 3. ka skal Vcore og de derre stå på for best ytelse, samt stabilt?? 4. e de noke gale me HK'et mitt sidan eg ikk får stilt Multiplier til noke som funka? må stå på auto.. :-? er litt n00b innan serriøs overklokking.. testa me berre FSB fix, men kjem ikk så høkt.. har lyst og klokke ein del, men ikk så langt at alt går til **** På førehand; takk!! Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 1: Ja, du bør kjøpe det et nytt HK, MSI er udugelig til å klokke, kjøp deg Abit NF7-S, eller vent til du ser noen tester av det nye kortet til Abit (AN7) som trolig er like rundt hjørnet. 2. Nei, drit i å låse opp cpuen, kjøp heller en ny XP2500+ Barton. 3. Det er umulig å si, du må bare prøve deg fram. 4. Nei, tvilsomt at det er noe galt med kortet ditt...det som er fakta er: MSI suger til klokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå