dofferneo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Man kan forhåndsbestille AS5 hos www.netconnection.no/lucys Det står at de får den 20. oktober Microplex kommer til å selge den så snart den er i deres besittelse. Jeg ville heller ventet til microplex fikk den inn, og kjøpt den mye billigere der. Microplex har den ikke under "Innkommende" og, jeg vet ikke om det står noe om den i forumet deres, men www.netconnection.no får den inn 20.oktober og de er ikke dyrere enn Microplex, snarere tvert imot! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ta en titt her , du! Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hmmmm..... var det ikke netconection det var så mye oppstyr rund for en stund tilbake? Det var snakk om sjult spamming og en viss daglig leder var logget på forumet her med flere brukernavn og reklamerte sjult for butikken sin.... tar jeg feil eller? Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Hmmmm..... var det ikke netconection det var så mye oppstyr rund for en stund tilbake? Det var snakk om sjult spamming og en viss daglig leder var logget på forumet her med flere brukernavn og reklamerte sjult for butikken sin.... tar jeg feil eller? Dette tar vi ikke opp i denne tråden, oki? Alle innlegg om dette i denne tråden er fjernet. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ikke meningen å rippe opp i gamle sår... :-) er litt spesielt det emnet der ja... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 EEEEnnndddeeelllliiiggg...... nå har microplex fått inn AS5, weee Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ikke meningen å rippe opp i gamle sår... :-)er litt spesielt det emnet der ja... Har ikke noe med det å gjøre - dette er en tråd hvor temaet er vår artikkel om Arctic Silver 5 - og det er det eneste som skal diskuteres her. Det heter ikke "Diskuter artikler (overklokking)" for ingenting. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 NORMAL ! Men fra spøk til revolver; AS5 skal komme i tre størrelser, men hos Microplex er det vanskelig å finne ut hvilken størrelse det er. Dersom du leser opp til venstre så ser du at Varenummeret er "AS535G", altså 3.5 gram. Dersom noen fra Microplex leser dette, så hadde jeg anbefalt å skrevet dette i selve produktbeskrivelsen. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 se rett under bildet av tuben. der står det tydelig 3,5g. jeg ser nå det i hvert fall. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hærlig microplex Jeg elsker dere! Det tok faenmeg ikke lang tid før det ble "fikset". Keep up the good work. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det var der altså ikke i sted? slettes ikke verst... Men microplex får nok mange bestillinger i dag, folk som har utsatt bestilling i påvente av AS5. Meg for eksempel.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er 99.9 % sikker på at det ikke var der. Og for å dobbletsjekke før jeg postet så søkte jeg på siden etter "3.5" og fant ingenting. Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er 3,5 gram. Det ser dere av tuben: 12 gram leveres i en stor sprøyteliknende tube, mens 3,5 gram er i den lille grå tuben med samme form som Céramique -tubene. Fra artikkelen: MSRP i USA er satt til $7,95 for tuben med 3,5 gram og $19,95 for tuben med 12 gram. Ut fra forholdet mellom MSRP og prisen hos MP, skulle da en 12-grams AS-5 -tube koste noe slikt som 200,-. Og tro meg: 12 gram er MYE mer enn du kommer til å trenge på masser av år, med mindre du skifter kjølere ofte. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 12 gram er noe for overklokking.no Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 12 gram er noe for overklokking.no Tror vi kommer til å få tilsendt et par sånne, ja. Vår kontakt hos Arctic Silver knegget i alle fall godt når jeg spurte om de hadde "toothpaste-tube-amounts". Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Da er AS-5 offisielt lansert - samtidig med ny (og SÅRT tiltrengt) webside: http://www.arcticsilver.com/ Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja... den forrige så jo ut som et skoleprosjekt i hjemmesider.. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 når kommer 12g tubene i butikkene i norge? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 bindemiddel forbedret.,, hvilken betydning har dette? vil det gi noen særlig/reell) fordel å bruke ceramique eller as5 foran as3 ved montering på systemer som skal gå lenge uten å bytte pasta? vil dette si at tidligere as må skiftes etter en stund? Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hva det vil si eksakt skal jeg ikke uttale meg om, men det skal ikke være nødvendig å skifte kjølepasta på systemer som skal kjøre over lang tid. Nå har vi ikke kunnet teste hva som skjer med et system som kjører i flere år (og det er vel i temmelig uinteressant i våre kretser), men det skal altså ikke være behov for dette. Når det gjelder Céramique kontra AS-5, har vi ikke rukket å se på forskjellene ennå - men det er på TTD-lista (TTD = Things To Do) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå