Monkeysmile Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Finns det en røykvarsler som varsler via wlan på feks epost ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Nest varsler via app på smarttelefonen: https://nest.com/smoke-co-alarm/life-with-nest-protect/ Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hadde da anbefalt en boligalarm med tilknytning til et vaktselskap. Selv har jeg alarm fra Verisure. Hvis brannalarmen går får jeg både epost, SMS og telefon fra vaktselskapet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Du får også kjøpt brannvarslere med gsm (mobil) varsling utan å kjøpe dette via eit vaktselskap. Då slepp du også dei utgiftene som eit abonnement med vaktselskapet koster. Kjøper du eit slikt system utan avtale med eit vaktselskap så må du betale det utstyret kostar med ein gong, medan ein avtale med eit vaktselskap gjer at du kan delbetale utstyret gjennom bindingstida. Så med andre ord er det akkurat det samme som når ein kjøper mobiltelefon, enten kjøper ein telefonen for fulltid utan abonnement, eller så kjøper ein telefon til ein lavare sum men då med binding til eit abonnement. 1 Lenke til kommentar
Monkeysmile Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg har alarm på boligen fra Verisure. Men denne røykvarsleren skal jeg ha på hytta.. Det hadde ikke vært dumt med alarm på hytta, men det er ikke så mye av verdi der at det er noe vits i.. Har bestilt en NEST så får jeg hvertfall mail om det brenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå