Nerdiboy Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har installert ADSL modemet mitt nå, men aktiveringsdato er ikke før 13.10.03 Men uansett ble jeg fortalt at det skulle blinke et orange lys hvis at var koblet til riktigt... Noen ideer hvorfor det ikke gjør det? Alt er koblet til riktig(Gjennomgått installasjons guide flere ganger) -> Adsl modem Linje -> splitter -> ISDN boks -> Isdn telefon Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hm, det ser ok ut på tegninga di Et helt banalt forslag: Har du husket å koble modemet til strømnettet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men uansett ble jeg fortalt at det skulle blinke et orange lys hvis at var koblet til riktigt... Noen ideer hvorfor det ikke gjør det? Hva slags modem og hvilke lys? Det er vel liv i det når du plugger det til strøm? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har installert ADSL modemet mitt nå, men aktiveringsdato er ikke før 13.10.03 Men uansett ble jeg fortalt at det skulle blinke et orange lys hvis at var koblet til riktigt... Noen ideer hvorfor det ikke gjør det? Alt er koblet til riktig(Gjennomgått installasjons guide flere ganger) -> Adsl modem Linje -> splitter -> ISDN boks -> Isdn telefon Tror nok de folka tuller litt, ADSL lampen lyser ikke før det er en adsl tilkobling, og hvis det ikke er koblet opp enda så kan det jo ikke lyse Hva heter de lysene som faktisk lyser? Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 På mitt modem fra telenor, blinket det faktisk grønt før ADSL var oppe i det hele tatt. Det betydde visst at den ikke klarte å koble seg opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå