økonella Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Here's the deal... Min snart x-samboer har vært utro, med et (og helt sikkert felre) østeuropeisk eskorte ludder.. Notorisk løgner, verdens beste til å spille og manipulere, med av og på rusproblemer. Nekter selvfølgelig, har slettet meldinger, men det er både ringt og skrevet melding til eskorte nr iflg loggen (sjekket nr opp mot nettloggen, masse masse søk på eskorter i nærområdet),samt tatt ut penger (som han ikke hadde noen sann forklaring på hva skulle til). Jeg skulle funnet ut hva disse meldingene inneholdt..er det mulig på noe vis? Har bestilt spesifisert tlf regning, så skal sjekke om dette var eneste gang han har ringt noe sånt.. Jeg er eier av hans nr, og kan i teorien få sms kopi tilsendt på min mail, men da må man godkjenne det på tlf, og denne godkjenninga tar alltid så lang tid (flere timer), så kan ikke være sikker på at jeg klarer å få godkjent den før han oppdager dette. Å da klikker han helt ..og skriver dessuten ikke noe jeg kan ta han på... Noen data genier som har tips til hvordan jeg kan kaste bevisene inn i tryne på han? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor? Du har jo allerede bestemt deg for å ditche gubben uansett eller? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Datainnhold består av varme, legg telefonen i stekeovnen på 225 grader i 10 til 15 minutter, slettede sms-er vil komme frem, men forsvinner igjen når telefonen er kald. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå