ole5 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 hei. Som sagt så er Naturfag boka stort med mange oppgaver og dermed vil det ta langt tid å gå gjennom alle ting. Det jeg lurte på er: Er det ikke kompetansemålet vi skal bli testet i? i så fall gir det ikke mening å gå gjennom ting du ikke vil bli spurt om. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Spørs hvilken karakter du styrer mot. Hvilken karakter satser du på? Lenke til kommentar
ole5 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Spørs hvilken karakter du styrer mot. Hvilken karakter satser du på? Jeg satser selvsagt på det beste,6er. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Siden det er en muntlig-praktisk eksamen, så må du i alle fall forberede deg på å kunne gjøre noen praktiske forsøk under eksamen. Endret 26. januar 2014 av Star Fox Lenke til kommentar
ole5 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Siden det er en muntlig-praktisk eksamen, så må du i alle fall forberede deg på å kunne gjøre noen praktiske forsøk under eksamen. Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er nok lurt å øve inn svar på kompetansemål som en grunnmur. Men husk at om du satser på 6-er kan du bli testet i detaljspørsmål fra hele pensum. Det er jo det de gjør for å skille ut de beste. Lenke til kommentar
ole5 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 i samfunnsfag eksamen fikk jeg først en del av kompetansemålet som jeg måtte besvare og når jeg var ferdig, fikk jeg en ekstra der og da. blir det ikke på samme måte nå? Bare at man må legge til forsøk? 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 i samfunnsfag eksamen fikk jeg først en del av kompetansemålet som jeg måtte besvare og når jeg var ferdig, fikk jeg en ekstra der og da. blir det ikke på samme måte nå? Bare at man må legge til forsøk?Hvordan gikk det? 6er? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) i samfunnsfag eksamen fikk jeg først en del av kompetansemålet som jeg måtte besvare og når jeg var ferdig, fikk jeg en ekstra der og da. blir det ikke på samme måte nå? Bare at man må legge til forsøk?Hvordan gikk det? 6er? Endret 28. januar 2014 av matte geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå