Sofie00 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Skulle overføre bilder fra ipad 4, til min macbook pro. Fant først bare de 17 siste bildene, og rotet litt rundt når jeg skulle prøve å overføre en annen mappe. Plutserlig så var ihvertfall alle bildene på ipaden borte, untatt de 17 siste som jeg har på min pc og som også er på ipaden. Hva skal jeg gjøre? Vær så snill, la det være en måte å få tilbake bildene.. Håper noen som har litt mere peiling en meg kan hjelpe Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Har ikke testet selv, men da jeg googlet var det mange som anbefalte denne. http://www.datas-recovery.com/static/recover-deleted-files-from-ipad.html Lenke til kommentar
Sofie00 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Takk for svar, men den der var visst til Ipad air. Er så rart at de ble borte, fikk aldri noe spørsmål om jeg "var sikker" på at jeg ville slette bildene.Plutserlig var de bare borte.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Funker ikke bare på air da....... Her: http://www.datas-recovery.com/resource/index Endret 26. januar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Kan være at du har satt på auto sync av bildene fra iTunes, slik at de er overført til en mappe på Mac'en din? Har du kopi av bildene i iCloud, så kan du hente de derfra. Lenke til kommentar
Sofie00 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Har letet på macen min, men fant ikke. Nei, det var så dumt det at vi ikke hadde kopi i icloud. Tror vi har de fleste av bildene på minnepinne i banken, så da er det jo ikke helt krise.. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå