Bollen123E Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Fått meg PS4 og ordna Battlefield 4 billig frå amazon via amerikansk bruker I dag bestemte jeg meg for å skaffe premium så jeg gikk inn på Playstation store på den norske brukeren min og kjøpte Premium, det lastet seg ned, men nå er det stuck med meldingen "venter på å installere". Har vel kanskje noe med region å gjøre, men er da vel ikke umulig å fikse? Lenke til kommentar
Yardz Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Hei, har lest at spillene til ps4 er sonefrie, aka du kan kjøpe dem hvor du vil, å spille dem hvor du vil.. MEN at innholdet\tilleg på spill ikke nødvendigvis er sonefrie, og dette er etter hva jeg har forstått tilfelle med Bf og premium...... Har desverre ikke tid til og finne kilde nå, men googler du litt finner du det sikkert selv. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tror du må kjøpe premium fra der du kjøpte hovedspillet. Det er sånn jeg har forstått det med DLC osv. på PS3/PS4 Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Når jeg trykker på premium inne på spillet og trykker buy now, så står det att det er" ikke er noe innhold nå "eller no sont Det stod forøvrig det samme før jeg kjøpte premium Jeg finner forresten ikke premium i noen norske nettbutikker, er ikke premium komt til Norge? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 PSN er vel nede akkurat nå, så er vel derfor du får feilmelding. Men har også forstått det slik at du må kjøpe spill og DLC fra samme region. Altså kjøper du spill fra US PSN, og spiller det på den norske, må du også kjøpe tilfhørende DLC fra US PSN. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Var nok ganske idiotisk av meg å kjøpe på norsk ps-store ja! -.- Velvel det var de 370 kronene... Skal eg satse på det funker i amerikansk psn-store da eller? Er litt surt om det ikke funker der heller Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 En kompis av meg hadde samme problem, og alt var kjøpt fra norsk PSN. Han løste problemet med å følge denne guiden: One PS4 do the following: (Make Sure BF4 Application is closed as this is what i did)Go to Settins - PSN - Restore Licenses.Hit Restore, afterwards run BF4 and as soon as the main menu loads you should get a prompt that says " China Rising Expansion Unlocked" or something. It worked for me.Prior to this it kept prompting me to download the DLC after downloading it. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 En kompis av meg hadde samme problem, og alt var kjøpt fra norsk PSN. Han løste problemet med å følge denne guiden: One PS4 do the following: (Make Sure BF4 Application is closed as this is what i did) Go to Settins - PSN - Restore Licenses. Hit Restore, afterwards run BF4 and as soon as the main menu loads you should get a prompt that says " China Rising Expansion Unlocked" or something. It worked for me. Prior to this it kept prompting me to download the DLC after downloading it. Takk for tips, men det var uten hell Er der andre som opplever att når ein trykker der det står premium innpå BF4 s¨kjem det opp at det er ingen innhold? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Lurer på om jeg slet med det samme faktisk. Jeg lukket spillet helt, logget av og logget meg inn igjen før jeg da startet spillet på nytt. Du kan alltids prøve å slå konsollen HELT av etter du har logget deg ut også, altså ikke i standby modus. Dette har fungert ved tidligere bugs som med nettverk etc. Kan være verdt å prøve. Endret 28. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Har prøvd å slå av og på, bytte bruker, slette den og laste ned på nytt. :/ Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) delete Endret 4. september 2015 av Underkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå