Gå til innhold

[Løst] Internett feil

JacBoe

Anbefalte innlegg

Har et problem med internett på den stasjonære pcen min, bruker kabel men nå kan keg ikke åpne nettsider lenger. Jeg kan forsatt streame musikk og snakke på skype. Det virker med trådløst, men har jo lyst på kabel for bendere hasighet. Noen som kan helpe ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært en fordel å fortalt litt om hva slags utstyr du har, og hvordan alt er koblet sammen... Både nettverket ditt og PCen(e) dine/deres...

nei kommer meg ikke på nett selv om at jeg koblet meg rett på modemet. Betyr de at det at feilen ligger på pcen?

Enten modemet/linja eller PCen din ja... Legg ut screenshot av ipconfig /all

Lenke til kommentar

Wlan USB sticken din får IP adresse etc, så den biten stemmer, men det kablete nettverkskortet ditt får ikke og standard settings på de fleste PCer, er at kabel overstyrer WiFi, ergo, ingen nett... Og grunnen til det, er garantert Hamachi.. Avinstaller Hamachi, med drivere og nettverks settings - full pupp! Og ta ut WiFi USB sticken din... Da vil du nok få igjen nettet ditt....

Lenke til kommentar

Først av alt, gå til produsentens hjemmeside og last ned siste driver til kabel nettverkskortet ditt..

Så avinstaller alle nettverkskort du har med drivere og hele pakka, reboot PCen din...

Installer så driveren du lastet ned og få kablet nett... Husk å ha kabelen satt inn da....;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...