Gå til innhold

Verdi på maskinen min?

Anbefalte innlegg

Heisann, har innsett at jeg egentlig er dritlei av gaming så vurderer å selge pcen min.

Den ligger bortgjemt i kjelleren atm så jeg orker ikke helt å sjekke nøyaktig hvilke komponenter det er så tar det fra hukommelsen.

Corsair Carbide 500r
MSI Gti geforce 560ti

Intel core i5 2500.

8gb ram

500gb hdd

Cooler master silent pro 600watt eller 500, er usikker.

Uten operativsystem.

Dette koster 8000kr nytt for rundt 2 år siden, hva kan jeg forvente for dette idag?
2-3000?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo slik at rett pris er hva den dummeste idioten er villig til å betale for den.

Jeg irriterer meg også grønn over overpriset maskinvare, men hva skal man gjøre? Det er jo kjøpers feil hvis de ikke gidder sette seg inn i verdien på det de kjøper.

Kanskje fordi du lurer kjøper til å betale noe mer enn det den er verdt. Handler jo litt om hvor moralsk man er. Er et stort problem i samfunnet med bedrifter som lurer kundene sine for alt det er verdt.

Lenke til kommentar

Har sett pcer på finn ligge ut for 15 tusen når de ble kjøpt for 12 tusen, et halvt år før - mye svindel på Finn.

Ofte så betaler folk slikt om det feks er pent oppsatt, på grunn av at folk som ikke vet så mye kjøper gjerne det som øynene oppfatter som bra :p

Endret av Moozoren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...