AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei! Holder meg anonym per nå, men håper det går bra Situasjonen min begynner å bli kritisk føler jeg... Slitter enorm med å sove, ser syner når jeg er på vakt, og er trøtt hele dagen, begynner å slite på psyken min, depresjon, smerter i kroppen og diverse... Har siden november slitet veldig med et form for utslett, har vært hos legen mange talls ganger, går per i dag på 7 tabletter, 3 typer daglig, starter med 8 neste uke... Siste legen sa at jeg skal få privat hudlege time, vente tid et par måneder... er det ikke da bedre å dimmitere meg? Jeg synes iallefall det i stedet for å slitw med dette i flere måneder. Har dere et synspunkt på dette? Setter stor pris på både meninger og synspunkt Anonymous poster hash: e3c24...65c Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg vet ikke hvordan de gjør det nå, men hvis man ble så syk at man ikke klarte å fullføre tjenesten når jeg var i forsvaret så ble man mudda, dvs at man fikk utsettelse og måtte fullføre tjenesten når man ble frisk. Men som sagt det er mulig den praksisen er borte da det ikke er mangel på soldater lenger. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Eventuelt om at noen har noen forslag på hva det kan være, legen vet iallefall ikke hva det er... Kanskje dene skulle være i forsvaret undergruppa og :-p Anonymous poster hash: e3c24...65c Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg vet ikke hvordan de gjør det nå, men hvis man ble så syk at man ikke klarte å fullføre tjenesten når jeg var i forsvaret så ble man mudda, dvs at man fikk utsettelse og måtte fullføre tjenesten når man ble frisk. Men som sagt det er mulig den praksisen er borte da det ikke er mangel på soldater lenger. Vet det var en som ble mudda i starten av tjenesten til oss, var der før og kom tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå