boblefisk Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hei. Jeg er på jakt etter en dayz origins server der det er english only i side chat. da det gjør spillet litt mer underholdende når man faktisk kan komunisere med folk. spilt litt på tyske servere, men de skjønner jo sjeldent engelsk. Er det noen som vet om en slik server? eventuelt så kunne jeg tenke meg å starte opp en origins server, men da vil jeg gjerne at folk er med å spille på den, da spøkelses-servere er ganske kjedelige å spille på. koster rundt 320 kr pr mnd, så om man går sammen 3-4 stk, så blir det en minimal sum pr mnd. server IP:37.157.246.138:6702 Endret 19. februar 2014 av boblefisk Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg kommer ikke til å være med på å betale, men si ifra hvis du starter en server så blir jeg gjerne med å spille, og kan gjerne ta med noen venner Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Henger selv med http://dos-gaming.net community, dem har 4 servere, origins er blandt en av dem, men kan ikke si det er mye aktivitet der lenger da Epoch har tatt helt over. Lenke til kommentar
boblefisk Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Heisann, da har jeg og en kamerat gått sammen om å hoste server. IP:37.157.246.138:6702 Den er passord beskyttet enda, da jeg må få satt den opp skikkelig, men kommer til å åpne den i løpet av dagen i dag. Fint om folk kan hjelpe til å promotere serveren slik at vi får den populær:) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 er det mulig for andre dødlige å svinge innom denne serveren innimellom? hadde satt pris på en norsk server med dagslys som folk ikke kverker alt de kommer over Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 er det mulig for andre dødlige å svinge innom denne serveren innimellom? hadde satt pris på en norsk server med dagslys som folk ikke kverker alt de kommer over Permanent dagslys? Hvorfor i allverden skulle noen ville ha det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 nei ikke permanent nødvendigvis, men ikke bare natta heller, som mange servere har Lenke til kommentar
boblefisk Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 det er bare å komme innom, men husk at hus man bygger blir vekke om man ikke besøker de innen en viss tid (10-14 dager tror jeg) det er vanlig dag/natt syklus ALLE er velkommen:D Lenke til kommentar
boblefisk Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Nå er serveren blitt mer aktiv her, med rundt 10-20 spillere , Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 jeg har tatt en liten pause, vil nå lvl 100 i D3 før reaper of souls kommer. klarer det fint, men siden jeg fort spiller et par timer hver dag og gjerne mer i helga, samt at jeg skal spille litt mtgo den neste uka, så har jeg ikke tid og ork til day z akkurat nå. jeg kommer sterkere tilbake (hvis jeg finner den jævla boksåpneren ) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 er det noe spes jeg må gjøre for å få logga inn? jeg får det ikke til med ipen du har posta. hva heter servern, så kan jeg leite den fram på lista Lenke til kommentar
boblefisk Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 team GWC kan du sette som filter. det beste er å laste ned dayz commander, og gjennom der laste ned dayz origins Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 og commander og origins er hva for noe? Lenke til kommentar
boblefisk Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 dayz commander er en server browser, der man også kan laste ned alle de forskjellige dayz mods. google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå