EspenKolb Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei ! Jeg har da en A4 avant '08 med 2-din integrert m/navi. Er usikker på høyttaler pakke som er i bilen, men har en integrert sub i bagasjerommet. Var innom BilXtra og fikk kjøpt meg en iso overgang, men når jeg fikk koblet opp, kom det ikke lyd i anlegget. Spilleren (som er en Kenwood DNX4210DAB) gikk på og alt, men ja, ikke lyd. Ide om hvordan dette kan fikses ?? Spilleren gikk heller ikke av når tenningen skrus av. Vanskelig å ordne..? Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Regner med du har fått feil isoadapter, du må ha et som tar med det aktive systemet ditt. Også må du bytte om på gul og rød ledning på kontakten. Er litt usikker, men det er mulig det er can-bus i bilen din, så da må du ha adapter med can-bus tenningspluss, eller finne en plass du kan koble deg til, som er spenning med tenningen på. Du kan måle for å sjekke dette, gul ledning skal ha spenning hele tiden, og rød ledning skal ha spenning med tenningen på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå