Øystein.F. Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Men stenger fleire gamle spel til sommaren.SOE samlar MMO-spel under eitt abbonement Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Meget kult. Er sånn det skal gjøres! Tipper de kommer til å gå over til noe ala Perfect World opplegget. En konto til alt, kjøpe ingame penger osv. Free To Play, med micro transaksjoner. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Meget kult. Er sånn det skal gjøres! Tipper de kommer til å gå over til noe ala Perfect World opplegget. En konto til alt, kjøpe ingame penger osv. Free To Play, med micro transaksjoner. SOE har nå gjort dette lenge med "station cash" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 * Abonnement. Skal nevnes at de fleste, om ikke alle spillene her er F2P, så de har sannsynligvis mer å tjene på å gi folk gratis premium-abonnement i håp om at de skal spille mer enn et spill. Om dette fortsetter å inkludere Everquest Next og Landmark også etter at de er tilgjengelige, så skal jeg heller benytte meg av det, men enn så lenge er det jo bare Planetside 2 jeg faktisk har noe ønske om å spille. Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Neeii vanguard hadde så mye potensiale 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå