AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kort oppsummert Møttes et par ganger. Ble intime med kosing første kvelden uten sex. Veldig koselig. Så film. Andre gangen, så vi film + middag. Overnatting. Koste til og med hverandre etter sexen før vi la oss. Han kjørte meg så hjem senere på morgenkvisten. Jeg hadde ikke lyst på frokost. (og hentet meg forsovet) Mens vi så film, så jegeg måtte egentlig bare ta opp temaet, hva er status liksom. Greit å vite slik at det ikke blir unødvendig klein stemning senere. Han mente vi var på forskjellige stadier i livet, noe som i grunn er sant. Han mente han ikke var ute etter noe forhold. Jeg responderte med å si at jeg var livredd for å utvikle følelser, og sa det var best at jeg kom meg hjem. Han ga uttrykk for at han ønsket å ha meg igjen, at vi kunne gå å legge oss dersom jeg ikke var i form, og vi trengte ikke ha sex, fordi det er koselig å sove sammen. Fair enough, så jeg ble. Han bablet også noe om at vi ikke ville få følelser for hverandre med mindre vi dro ut på lange turer og gjorde ting sammen og blablabla, dere skjønner tegningen. Hva mener han egentlig? Vi oppfører oss som om vi skulle vært kjærester, noe som gir meg mixa signaler. Ingen fuckbuddys bør holde på slik, for da vil jo den ene sikkert før eller siden utvikle følelser. Hva tror dere han vil egentlig? Bør jeg avslutte det hele? Jeg er 19, han er 24 Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Han sier jo selv at dere er på ulike stadier, og ikke vil ha noe forhold. Så du er nok rett og slett en pulevenn ja.Så da er det opptil deg om du vil være pulevenn eller ikke. Det er det bare du som kan avgjøre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Ok, da tror jeg at jeg avslutter det hele før jeg risikerer å bli såret. Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvis du er i ferd med å få følelser, og han ikke vil ha noe forhold...så er kanskje ikke det dumt, nei. Men som sagt...det er du som må føle på dette. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det er litt merkelig å behandle en pulevenn som en kjæreste, spør du meg... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Det er litt merkelig å behandle en pulevenn som en kjæreste, spør du meg... Det er sant, men det er vel kanskje en måte å få henne til å bli..slik at han garantert HAR en pulevenn. Spiller på følelsene hennes. Endret 26. januar 2014 av Knut A. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Det er litt merkelig å behandle en pulevenn som en kjæreste, spør du meg... Det er sant, men det er vel kanskje en måte å få henne til å bli..slik at han garantert HAR en pulevenn. Spiller på følelsene hennes. Det er det jeg også tenker. For en moterfcking slangeeee han er! Haha… vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Han er nok ikke min type personlighetsmessig uansett, og jeg er vel ikke han sin type heller, så… men livredd for følelser og å bli såret. Råd? Herregud, håper han ikke leser dette… skal ikke se bort i fra at han henger på forumet. Haha TS Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det er jo kjekt å sove sammen, kose og se film osv selv om man ikke vil ha seg kjæreste. Er sikker på at han kunne vært en "god kjæreste" med TS de gangene de er sammen, poenget er jo at han ikke vil at forholdet skal fortsette det øyeblikket hun går ut døren. Hva er egentlig forskjellen på et "kjærlig"/kjæresteaktig pulevennforhold og å være kjærester? Noen vil si at eneste forskjellen er at om man er kjærester er man bundet, man er "offisiell" og eksklusiv og det blir litt mer intenst. At han ikke vil ha den biten er jo forståelig. Jeg tenker at det som skjer om pulevenner begynner å oppføre seg som kjærester er at det hele nærmer seg et åpent forhold. Altså i praksis et kjæresteforhold uten eksklusiviteten. Dette er jo også noe som funker for mange, men det krever så klart god kommunikasjon og enighet osv. TS, jeg tenker at du bør tenke over hva du egentlig vil, kanskje et åpent forhold er noe du ville blitt med på og som han også ville akseptert? Hvorfor forandrer det noe om du får følelser for han? Det er jo helt naturlig, jeg skjønner nesten ikke hvordan folk som har sex jevnlig ikke utvikler følelser. Jeg skjønner så klart at når man er glad i noen vil man at de skal være glad i deg tilbake på samme måten, men i alle forhold vil det alltid være en som er "mer" glad i den andre, og dette er jo også noe som kan forandre seg hos han etter hvert. Det virker litt "voldsomt" å komme frem til en beslutning på egen hånd og via forumet, og "slå opp" før du i det hele tatt har pratet med han om det ordentlig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor må det alltid være det ene eller det andre? Hvorfor må det settes en merkelapp på det dere driver med? Bare fortsett å ha det gøy sammen, og ta ting som det kommer. Det er uansett for mye å forvente at han skal ha et definitivt svar på om dere skal være eksklusive eller ikke, kun etter 2-3 møter. 4 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det er det jeg også tenker. For en moterfcking slangeeee han er! Haha… vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Han er nok ikke min type personlighetsmessig uansett, og jeg er vel ikke han sin type heller, så… men livredd for følelser og å bli såret. Råd? Herregud, håper han ikke leser dette… skal ikke se bort i fra at han henger på forumet. Haha TS Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Tja...har du lyst til å ha uforpliktet sex, er det jo ikke akkurat galt å holde på siden dere begge er single. Men syns du det er vondt å ha følelser som ikke blir gjengjeldt, er det vel bare én ting å gjøre. Også om du ikke vil ha sex uten kjærlighet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 TS Og det er en annen ting som irriterer meg med han. Han sitter faenmeg i mobilen og tekster med sin såkalte gode venninne "Bodil". Han sier at Bodil sliter med xen, og at han bare svarer for å hjelpe henne/gi råd. HVEM FAEN gjør det når man har en "date" på besøk? Han venter vel på at det skal bli slutt mellom de to, slik at han og Bodil kan hooke opp til slutt, tipper jeg. ?????? En annen ting… han RAPER foran meg. "Har du noe i mot kroppslyder?" Jeg sier betenktsomt, neida! Hahahaha. DAFUUUQ. Men det er helt ok… synes det bare var merkelig at han "turde" å gjøre det foran meg kun etter 2 møter. For en type… Ok ok, jeg fortsetter å møte han, kose og ha fantastisk deilig sex, så får vi se hvor det ender. Gutter virker forresten så sykt enkle. Det virker som om dere bare kan stenge av følelser thats it… tell me about it pliz Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Å herregud kvinnemenneske... Sett deg nå ned og les innleggene dine. Er det RART han ikke vil ha deg som kjæreste når du ryker i taket fordi han raper eller støtter venninner ? Du skriver som en sjimpanse med ADHD etter 12 bokser Red Bull. Det er ikke tilfeldigvis du som hadde tråden om svensken som du ikke kunne knulle fordi du hadde mensen for en tid tilbake? ... Hjelpes... Over og ut! Endret 26. januar 2014 av medlem-124997 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Å herregud kvinnemenneske... Sett deg nå ned og les innleggene dine. Er det RART han ikke vil ha deg som kjæreste når du ryker i taket fordi han raper eller støtter venninner ? Du skriver som en sjimpanse med ADHD etter 12 bokser Red Bull. Det er ikke tilfeldigvis du som hadde tråden om svensken som du ikke kunne knulle fordi du hadde mensen for en tid tilbake? ... Hjelpes... Over og ut! Har du mensen, eller? Det virker som om du har skikkelig PMS. Hvis du ikke har noe fornuftig å tilføye i tråden, så stikk til heeeelvetee ditt ekle veseeeen! Guuuuud…. du virker så bitter Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Å herregud kvinnemenneske... Sett deg nå ned og les innleggene dine. Er det RART han ikke vil ha deg som kjæreste når du ryker i taket fordi han raper eller støtter venninner ? Du skriver som en sjimpanse med ADHD etter 12 bokser Red Bull. Det er ikke tilfeldigvis du som hadde tråden om svensken som du ikke kunne knulle fordi du hadde mensen for en tid tilbake? ... Hjelpes... Over og ut! Har du mensen, eller? Det virker som om du har skikkelig PMS. Hvis du ikke har noe fornuftig å tilføye i tråden, så stikk til heeeelvetee ditt ekle veseeeen! Guuuuud…. du virker så bitter Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Neida, mensen har jeg ikke. "Det har jeg ikkeeeeeeee herreguuuuuuuuud assaaaaa!" ...Ser du hvor slitsomt det er når folk skriver sånn? Etter måten du skriver å dømme konkluderer jeg med at du er samme jenta som startet tråden om svensken som ikke ville annet enn å ligge med henne. Om ikke jeg husker helt feil kom det i gang en liten diskusjon der om du virkelig var 19, fordi du etter skrivemåten og dømme virker som om du var 15. Her kommer mitt fornuftige bidrag til tråden: Nei, han vil ikke ha deg, han vil holde deg på matta slik at han fremdeles kan ligge med deg. Det er derfor du får ligge over og han lager middag med deg. Med forskjellige stadier av livet mener han at du er 15 år i hodet (slik som vi konkluderte med i den andre tråden) og at han derfor ikke føler du er moden nok for han. Men dåse har du som han kan stikke pikken i, så inntill han finner en han blir forelska i kan han like gjerne ha deg. Så nei - han vil ikke ha deg. Din evige jakt etter mannen i ditt liv fortsetter og denne tråden blir nothing but a cheap copy av den gamle svensketråden du startet før jul. Endret 26. januar 2014 av medlem-124997 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Hahaha, gå og legg deg. Er du så stygg at du ikke får deg noe du, daaa? At du må rakke ned på andre? I så fall, så tviler jeg ikke på det Anonymous poster hash: 3dd3d...d54 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Ja det er aldri noen som vil ligge med meg. Du er så heldig som får lage alle disse trådene fordi alle vil ha deg. Her er ett bilde av meg: Var jeg fin? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Hehehehehe åneidu du slår ikke cikliden på ord! Anonymous poster hash: 42954...0bb 1 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Noen andre som vil ha popcorn? 7 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hehehehehe åneidu du slår ikke cikliden på ord! Anonymous poster hash: 42954...0bb Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Vær litt hyggelig mot hverandre nå da. Når man ber om hjelp fra noen så trenger man ikke å bli frekk bare fordi man ikke liker svaret. Han vil nok bare ha en pulevenn, men det kan jo endre seg på sikt. Ts - tenk over hva du vil. Om dette er nok for deg så kjør på, hvis ikke avslutter du det - eventuelt etter å ha pratet med ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg