staljin Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Hei, Har en IBM 120GXP 40GB + Soundblaster 128 + resten av utstyret som beskrevet i signatur. Kjører dual boot Win 2000PRO + Win 98SE. Har "slått av" joystick port i Win 98SE. Etter å ha spillt "Return to Wolfenstein Castle" en stund skulle jeg ta Logitech Wingman joystick i bruk, bare for morosskyld. Koblet joistick på, aktiverte porten og skulle innstalere joystick i kontrollpanel under Spillenheter. Det var da maskina sluttet å svare, gikk bestemt inn med fingeren på reset knappen, boot og så starter berømte scandisk og da kom det masse felmeldinger typa "får ikke tilgang til et eller annet sector. Kjør Scandisk fra windows for å registrere skadede sectorer" (tror jeg). Formaterer partislkjon of får følgende beskjed under formatering: "Registrerer UGYLDIGE SECTOR GRUPPER" Formatteringen gikk ganske seint og har faktisk ikke fått med meg om det vr noe forandringen på stasjonsstørelse. Det jeg lurer på er om HD/partisjon har tatt skade. Kjørte Scandisk/Defragmentering etter reinstall uten at det kom fram om det var noen skadede sektorere. Har prøvd oxo med IBMsitt eget program "Test Fitness Utility" uten at den fant noen feil. Hvordan finner jeg ut om HD er SKADET? Takker for hjelpen. Staljin _________________ Shuttle AK31 V3.1 (VIA KT266A) T.Bird 1GHZ@1399 AXIA(9x155MHz) 256MB TwinMOS PC2100 DDR (DRITT)RAM CL2 IBM 60GXP 40GB - snart IBM 120GXP 40GB Asus V7700 GeForce2GTS 32MB PURE [ Denne Melding var redigert av: staljin på 2002-02-16 23:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå