Gå til innhold

Sleeve, greit eller ikke greit?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å få sleeve(tatoveringer nedover langs armen), men er ikke noe jeg vil ta før jeg vet helt sikkert at det er dette jeg vil.

 

Det jeg trenger hjelp med er om dette er en god idé?

Er det fint? Vil jeg angre? Er det overdrevet med tatoveringer? Er det for manndig? Noe å tenke på? Fordeler, ulemper?

 

Til opplysning så er jeg 19 år. Jente. Jobber som helsefagarbeider(vet dette kan ha betydning). Har fem tatoveringer og to piercinger fra før. Er også mer jente-jente som er opptatt av mote, sminke og høye heler, heh, men jeg synes sleeve er helt magisk.

 

Kom med alle slags erfaringer, tips og råd. Tar imot alt.

:):):roll::D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er sjølvsagt veldig subjektiv, eg synes sleeve både på menn og kvinner er veldig fin. Så lenge den er fint laga med eit stilig motiv, gjerne slik som på bildet. Tenker du å ta i fargar? Det virkar som at du har lyst på, så kvifor ikkje? Du har jo allerede 5 stk frå før.

Lenke til kommentar

Dette er sjølvsagt veldig subjektiv, eg synes sleeve både på menn og kvinner er veldig fin. Så lenge den er fint laga med eit stilig motiv, gjerne slik som på bildet. Tenker du å ta i fargar? Det virkar som at du har lyst på, så kvifor ikkje? Du har jo allerede 5 stk frå før.

Jeg ønsker svart/hvitt-sleeve ettersom de andre jeg har er uten farger, også synes jeg farger kan ødelegge litt dersom ikke antrekket feks passer til fargene og slike ting.

 

Må jo selvfølgelig tenke på grundig motiv. Er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...