Slettetkont0 Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg vurderer å få sleeve(tatoveringer nedover langs armen), men er ikke noe jeg vil ta før jeg vet helt sikkert at det er dette jeg vil. Det jeg trenger hjelp med er om dette er en god idé? Er det fint? Vil jeg angre? Er det overdrevet med tatoveringer? Er det for manndig? Noe å tenke på? Fordeler, ulemper? Til opplysning så er jeg 19 år. Jente. Jobber som helsefagarbeider(vet dette kan ha betydning). Har fem tatoveringer og to piercinger fra før. Er også mer jente-jente som er opptatt av mote, sminke og høye heler, heh, men jeg synes sleeve er helt magisk. Kom med alle slags erfaringer, tips og råd. Tar imot alt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 hva er sleeve? sleng ut eksempel bilde. Lenke til kommentar
Slettetkont0 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 hva er sleeve? sleng ut eksempel bilde. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Store tatoveringer liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Dette er sjølvsagt veldig subjektiv, eg synes sleeve både på menn og kvinner er veldig fin. Så lenge den er fint laga med eit stilig motiv, gjerne slik som på bildet. Tenker du å ta i fargar? Det virkar som at du har lyst på, så kvifor ikkje? Du har jo allerede 5 stk frå før. Lenke til kommentar
Slettetkont0 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Dette er sjølvsagt veldig subjektiv, eg synes sleeve både på menn og kvinner er veldig fin. Så lenge den er fint laga med eit stilig motiv, gjerne slik som på bildet. Tenker du å ta i fargar? Det virkar som at du har lyst på, så kvifor ikkje? Du har jo allerede 5 stk frå før. Jeg ønsker svart/hvitt-sleeve ettersom de andre jeg har er uten farger, også synes jeg farger kan ødelegge litt dersom ikke antrekket feks passer til fargene og slike ting. Må jo selvfølgelig tenke på grundig motiv. Er viktig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Half-sleeve syns jeg kan være pent, ikke særlig fan av full-sleeve på jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 kjør på, tattiser på jenter er sexy, helst mye og store Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Tattiser er grusom harry og du må leve med dritten for resten av livet ditt. Greit nok svart? 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Tatoveringer er drit stygt! Det er min mening. Når du blir eldre ser det i tilegg super harry ut som han over sier. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 Det jeg reagerer på her er at du går på nett for å spørre om du skal ta en sleeve. Da tenker jeg at det er like så greit at du ikke gjør det, hvis du ikke har bestemt deg for det selv. 3 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 28. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Det kommer vel forsåvidt litt an på hva du tattoverer, og hvordan du ser ut - tenker jeg.EDIT: Selv om synspunktet blir mitt eget, da jeg ikke kan snakke for andre. Endret 28. januar 2014 av Extraterrestrial Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2014 Få en tattovør til å skissere noe opp, heng det på veggen i 2 år der du alltid ser den. Blir du lei? Ikke ta den. Liker du den enda, go for it. Det er din kropp, gjør hva faen du vil med den. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 28. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2014 Hadde aldri ansatt noen med sleeve. De har åpenbart dårlig dømmekraft. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Kanskje like greit å slippe å jobbe for en fordømmende arbeidsgiver. Endret 28. januar 2014 av KKake 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2014 Sleeve, hel eller halv, er som regel awesome. Finnes selvsagt unntak, men spør du meg så kjør på. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Er man redd for å bli dømt av andre, burde man vel ikke ta det. Er det ditt ønske og du driter i hva andre synes om det, go for it. Gjør hva du vil, sålenge det ikke går på bekosning av andre (hua; tattoveringer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå