hjm-khf Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hei! Kjøpte meg en slik sag for noen dager siden: http://www.jula.no/kappsag-o700-mm-3kw-380036 Det som er problemet er at jeg la ikke merke til at denne sagen hadde en slik rød 3-fase kontakt, med 5 pinner i. Den som jeg har på veggen er det kun 4 pinner i, pluss at den er blå. Slik ser kontakten på sagen ut: Noen som vet om det finnes noen overganger fra rødt til blått? Eller om jeg kan koble om noe manuelt? Har en skjøteledning med blå han og blå hun kontakt på. Kan jeg bytte om til en rød kontakt på den ene enden? Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal koble det. Jeg har en slik på veggen: Setter stor pris på all hjelp! Endret 31. mars 2014 av Oyvind007 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Den kan kansje kobles om til 230VAC, (Fra stjerne til trekant). Finnes det et merkeskilt på den? 1 Lenke til kommentar
Teza Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Returner sagen og velg en som er tilpasset de kontaktene du har hjemme. Dette er en 400V, 3-fase motor. Lenke til kommentar
hjm-khf Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Her er et bilde av merkingen: Endret 1. april 2014 av Oyvind007 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Kan du ta et bilde av merkeskiltet til selve elektromotoren? Det er den som evt må kobles om. 1 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Du burde nok heller returnere den og anskaffe en som er tilpasset ditt Nett. Dersom du begynner å koble om på denne ender du nok fort med at garantien o.s.v går rett vest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå