arnejonsen2 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hallaisen, om to år er jeg ferdig utstudert fra min vgs. Jeg lurer på hvor mange digge jenter som studerer på nhh. Er det sant at de fleste er dum og deilig og de digge er fraværende på nhh? takk for svar! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Du skal velge studiested ut ifra hvor mange digge damer det finnes der? Er du sikker på at du prioriterer riktig? Lenke til kommentar
arnejonsen2 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Nja jeg sikter jo på goe karakterer også, men er jo helt klart pluss om ladysa som vel er halvparten av studiefolka ser bra ut da! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Jeg har hittil erfart gjennom mine 23 år i Norge, at uansett hvor du drar, uavhengig av by og utdanningsinstitusjon, så finner du mange jenter Men når du faktisk spør et slikt spørsmål, så tror jeg det nærmeste du kommer en jente er observasjonen av dem Lite player eller romantiker du, skjønner jeg. Endret 26. januar 2014 av Toppris Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Sikter på gode karakterer? Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 NHH har markedsført seg mot jenter de siste årene, så det er en del av dem. Jeg husker ikke hvilket kjønn som er i overtall, men på kullet mitt er fordelingen 49/51. Opptaksgrensen er som kjent relativt høy, så du finner ikke mange dumme jenter på NHH. Men de aller fleste er pene. Det finnes veldig få stygge og overvektige jenter. Lenke til kommentar
arnejonsen2 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Takk for svar, Zarac. @Herr Brun: For å i det hele tatt komme inn på NHH, tenkte jeg. @Toppris: hehe du får tro hva du vil (: Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Nå fins det, tro det eller ei, andre studiesteder i Bergen enn NHH, så om du ikke finner noen du liker på NHH kan du jo alltids ta turen inn til universitetet... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 @Herr Brun: For å i det hele tatt komme inn på NHH, tenkte jeg. Spørsmålet var jo om prioriteringene dine når du skal velge skole var riktig. At det er mye bra damer på skolen er liksom ikke det tyngste argumentet for å velge en skole over en annen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Da ville jeg heller studert i Trondheim. http://www.studiebyen.no/no/kultur-og-fritid/kjaerestegaranti Fetterne mine har begge hatt kjærester mens de har studert på NTNU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå