Ovidia2 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 L i v i n g Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei, Ovidia2. Et stemningsfullt bilde med fantastisk lys ! Det er kanskje dagslyset som er eneste lyskilde ? Bildet har også innhold som trigger fantasien, og jeg ser for meg en kvinne som innser at hun må foreta et viktig valg, - oppover mot lyset og en bedre tilværelse, eller nedover i mørket, - kanskje mot et totalt ødelagt liv ... . Det er en spenning og intensitet i mange av bildene dine, Tove, - og det medfører at de på en måte kommer "under huden" på betrakteren ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
nutini Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Albert beskriver det så bra her at jeg bare henger meg på Meget bra ! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Mange takk for fine tilbakemeldinger fra dere Albert og nutini!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg