Gjest medlem-105082 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Luuk De Jong i Newcastle på medisinsk test. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Lukter forhandlinger om bedre kontrakt dette her. Endret 28. januar 2014 av Hargo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Lukter forhandlinger om bedre kontrakt dette her. Virker sånn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har ikke United ganske mange og gode spillere i den posisjonen? Hvem er det tenkt at Kroos skal "erstatte" egentlig? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Gode? Hvem tenker du på da? Cleverley? Det er vel strengt tatt Carrick som kan kalles god på midten, men når ikke han presterer på topp er det ganske dødt sentralt. Jones har jo også spilt bra til tider, men vil helst at han skal bli dyrket som midtstopper. Fletcher er grei backup, men ikke en jeg vil skal spille fast. Så tar gledelig imot Kroos, er en spiller United sårt trenger. Altså, kreativ og pasningsikker midtbanespiller (litt playmaker-rolle)som også tar for seg en bra jobb defensivt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Mitroglou til Fulham for 11.5 millioner pund. Strålende overgang av Fulham! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Syntes det var en stiv pris for Mitroglou, men det kan ha noe med å gjøre at jeg ikke syntes han er noe annet enn middelmådig. Hadde vært artig om han slo til dog. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Arsenal in talks over Schalke midfielder Julian Draxler Sky Sports sources understand an Arsenal delegation is in Germany negotiating to sign Julian Draxler from Schalke. Ikke at jeg har noe tro på dette akkurat, men men. Kick Arse @kickarseHD 14m Arsenal delegation arrive in Germany for Draxler talks http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqbbwqzfat1qhzdcmo1_500.gif … Endret 29. januar 2014 av Stefan_B 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Spurs som nok en gang forårsaker et storkjøp hos Arsenal? At de aldri lærer... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Manageren deres er Arsenal-fan Endret 29. januar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 La dette være sant. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Er du redd oss? Nei, jeg vil bare ikke at SO4 skal få ødelagt sesongen sin. Dessuten kjemper jo Man Utd med Newcastle og Soton om 7. plassen, eller hva? Hvorfor skulle jeg være bekymret for hvem gullfavoritten Arsenal kjøper? Zouma til Chelsea: Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ifølge mange av mine Fifa-karrierer: et meget godt kjøp. Synd, hadde et lite håp om at han etterhvert kunne komme til United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå