Latias Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Vi er inne i siste uka i januarvinduet og det er på tide med den tradisjonsrike deadline day-tråden. Med Premier League jevnere enn noen gang vil de fleste klubber være på jakt etter nye spillere. Hva slags forsterkninger er det laget ditt trenger i innspurten? Post alt av rykter her! Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) United: Håper på en sentral midt eller VB i løpet av vinduet, men tror vi må vente til sommeren. Om noen skulle komme i Januar, tror jeg det blir Cabaye. Har også SMÅ forhåpninger om Matuidi siden kontrakten hans hos PSG går ut til sommeren, men ser på det som urealistisk. På en annen måte kan det ligge noe i det Owen skrev på Twitter. Endret 26. januar 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) https://twitter.com/GFN_France/status/427428268690526209 For min del gleder jeg meg bare til vinduet stenger. Endret 26. januar 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 En boks til boks midtbanespiller er det jeg føler at vi virkelig trenger akkurat nå i Man Utd. Kunne godt tenkt meg mer i forsvar, men midten må være absolutt prioritet. Blir glad for stort sett alt. Kroos, som jeg ikke tror det er noe sjans for at vi får, skulle jeg gjerne hatt. Hadde ikke takket nei til Cabaye heller, selv om vi har mer behov for en Vidal (uoppnåelig i januar). Føler at vi stiller så svakt på midten at stort sett alt vil bli en forsterkning. Savner pasningskvalitet og gjerne en spiller som kan gå forbi et ledd eller to. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 På en annen måte kan det ligge noe i det Owen skrev på Twitter. Sies at han pratet om Rooney-forlengelse. Blir en spennende uke. Cabaye inn hadde vært fett, men Ashley gidder vel ikke å selge med mindre han får £25m+. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Forventer nada action fra Liverpool-campen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Viktigste for meg er at Rhodes holder seg i Blackburn, selv om halve premier league har han på lista si. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Forventer nada action fra Liverpool-campen. This. Og hvis vi får noen, blir det hvertfall ikke en (semi-)stjernespiller som kan gå rett inn på laget. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Håper på Draxler eller ingen. Fortrekker at vi heller går for en god spiss i sommervinduet, framfor å hente en middelmådig nå. Laget våres sånn som det er nå er uansett mer en godt nok til å kjempe om tittelen. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Strengt talt burde Tottenham kun hente inn en erstatter for Defoe, som drar i Februar.Foruten det tror jeg kun en venstre-back ville vært fornuftig.Har nok av ny-ervervelser per dags dato uansett. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Venstreback og midtbanespiller er kritisk. Laget trenger alle vitaminene som er mulig å sprøyte inn. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Skulle helst sett en spiss og en midtstopper inn i januar, men Draxler og en midstopper hadde også ikke vært dumt. Problemet er bare at midtstopperplassen ikke er noe Wenger virker å tenke på engang og Draxler i januar er mer røyk enn det er flammer. Meget meget sikker på at han blir i Schalke til sommeren. Så 0 signeringer for Arsenal tenker jeg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Så 0 signeringer for Arsenal tenker jeg. Like greit synes jeg. Cazorla ser ut til å være godt på vei tilbake til storform, Wilshere er veldig god for øyeblikket, Giroud har begynt å score igjen, Ramsey er på vei tilbake, Ozil har vært god i det siste, vi har Podolski med en fantastisk treffsikkerhet og kraft, forsvaret og keeperen våres har vært fantastisk denne sesongen, vi begynner å få spillere tilbake, Bendtner har vist at han kan score. Eneste bevist gode spilleren jeg ser på som realistisk i dette vinduet er Draxler. Om vi ikke får han nå, mener jeg det går helt fint at vi kan vente med å styrke laget til sommeren da det er flere klassespillere tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 snip Skammelig dårlig bud. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Så 0 signeringer for Arsenal tenker jeg. Like greit synes jeg. Cazorla ser ut til å være godt på vei tilbake til storform, Wilshere er veldig god for øyeblikket, Giroud har begynt å score igjen, Ramsey er på vei tilbake, Ozil har vært god i det siste, vi har Podolski med en fantastisk treffsikkerhet og kraft, forsvaret og keeperen våres har vært fantastisk denne sesongen, vi begynner å få spillere tilbake, Bendtner har vist at han kan score. Eneste bevist gode spilleren jeg ser på som realistisk i dette vinduet er Draxler. Om vi ikke får han nå, mener jeg det går helt fint at vi kan vente med å styrke laget til sommeren da det er flere klassespillere tilgjengelig. Enig! Personlig hater jeg januarvinduet, helt unødvendig. Arsenal gjør det veldig bra overalt nå, og de som peker på at vi trenger en ny spiss trenger en realitycheck! Kun Liverpool og Man City har nettet flere ganger enn Arsenal for øyeblikket i ligaen. Arsenal slipper også inn færrest mål i ligaen. Målene kommer hovedsaklig fra midtbanespillerne. Leste et sted at over 70% av målene gjør det. Hvis dette funker, er det helt greit for meg. En annen jeg stiller spørsmål til er Yaya Sanogo. Han er jo visstnok et kjempetalent (var også nominert til årets unge spiller i verden for 2013!). Wenger vet hva han gjør, og det kan jo godt være han er helt sinnsykt god. Greit å vite at han er så å si skadefri nå da. Drømmen hadde vært at Sanogo spiller helt vilt bra, overrasker alle og sparer klubben for mange millioner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 En annen jeg stiller spørsmål til er Yaya Sanogo. Han er jo visstnok et kjempetalent (var også nominert til årets unge spiller i verden for 2013!). Hvordan kan man bli nominert til noe sånt når man har vært skadet halve året? Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Han spilte bra for Auxerre, men hovedgrunnen er nok at han ble toppscorer for Frankrike i U20 VM som de også vant for første gang. Det var jo ganske mange nominerte uansett da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Går med et klump i magen og et håp om at blir bekreftet at vi har lagt inn et bud på en midtbanespiller og at det er godtatt. Kroos, Cabaye, Herrera, Matuidi, Vidal, Pogba, Gundogan, Ribeira... Ja, eller en av de 100 andre som ville forsterket den sentrale midtbanen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå