Illus Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei, Skrudd sammen ny server som har en Asus Z87 Deluxe i seg. Funker fint og flott, men vil kanskje tro den fungerer enda bedre med dedikerte drivere. Så på Asus sine sider man man velge og vrake: http://www.asus.com/no/support/Download/1/45/Z87DELUXEQUAD/ Det store spørsmålet er: Hva trenger jeg egentlig av alt dette ? * Hotfix - Antar noe registreringsgreier som ikke er nødvendig * BIOS er grei, den skal jeg sjekke og oppdatere om nødvendig. * Chipset - Trengs alle fire ? eller kun den øverste ? * Audio - Antar kun den øverste ? * VGA - Antar begge ? * LAN - Usikker * USB - Antar grei å installere * Utilities - Antar greit å installere pakka med alt mulig rart i på 169MB. Ellers noe annet av interesse der ? * Wireless - Begge ? * SATA - Alt ? * Bluetooth - Den øverste ? Det som forvirrer meg mest er at den filen som virker å ha nyeste dato ikke nødvendigvis har høyeste versjonsnummer. Er det rart det er krig i verden spør du meg.. Alle innspill mottas med stor takk! Ps: Ja, det fulgte med en cd, men antar at alt slikt er utdatert og liker å hente det jeg trenger direkte fra produsenten, men her kom jeg litt til kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå