St€rk Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hei, noen som kan hjepe meg med å få vasket en 100% polyester sort jakke. har disse instillingene på maskinen og er livredd for å ødelegge jakken. Var en venn som presterte og kaste opp over hele meg (fantastisk opplevelse) så er nødt til å vaske den skikkerlig. Inni står det 40 grader med en strek under, og at man ikke skal bruke tørketrommel ) Endret 26. januar 2014 av St€rk Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Flytt hjulet ett hakk til høyre (kulør, 40), start. Success? Endret 26. januar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 40 grader med strek under betyr 40 grader skånevask (redusert mekanisk behandling). Ville valgt finvask 40 eller lettstelt 40. Hvis Mielemaskinen din tillater det ville jeg også valgt forvask for best resultat. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Har den noe vakelapp?Vil tro 40 grader vil gå greit. Fylla har skylla? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 Jepp, på lappen står det 40grader med strek under som da betyr en "roligere" vask eln. Skal jeg prøve på finvask på 40 grader da, eller lettstelt. og skal jeg droppe sentrifugering, den kan jeg still inn selv. Ellers så er det kryss over de andre merkene untatt stryk fylla har nok skylla ja;) Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2014 funket perfekt:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå