Gå til innhold

NVIDIA GTX 760 SLI?


haakis94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er vel 2x760 i sli kraftigere enn 1x780 i en god del tilfeller,

 

men etter å ha hatt sli helt ifra begynnelsen (2x 6600GT), GTX260 sli, GTX460 sli samt dual gpu kort som GTX 295 og nå sitter jeg på et GTX 590 - har jeg alltid erfart en ting: nye spill = alltid et eller annet problem enten med ytelse eller bugs i grafikken.

 

Battlefield 4 har vært helt katastrofe for meg med flimrende skygger og røyk helt til siste patch og driver som kom ut i begynnelen av januar.

 

Så ja, tror jeg ville ha valgt GTX780 jeg også :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde strengt tatt ingen problemer bortsett fra 1 eller 2 spill som ikke utnyttet eller støttet SLi. Hadde 0 problemer på hverken BF3 eller BF4 men ytelsemessig så ligger de langt under 780. Måtte ofte skru ned AA blant annet for å kunne være i nærheten av 780 uklokket. For å ikke snakke om ShadowPlay som krever sitt. Var da mine to 660 kort knelte og eg bestemte meg helt for å oppgradere.

Med tanke på hvor gamle kort du hadde i SLi så burde du vell prøvd noen nyere kort i SLi før du utaler deg også ;) Nvidia har blitt kvitt mangen av barnesykdommene og på 6 serie kortene har eg ikke hatt noen gtrafiske problemer. Samme med ene kompisen min som fremdeles spiller med 2 660Ti og han andre som har 2 770. De takler alle dagens spill omtrent uten problemer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...