Gå til innhold

Feature: Spintires

Anbefalte innlegg

Winza:

Det er et uferdig produkt. Det er en demo for å vise frem spillet og fysikken. Meningen med demoen pr. dags dato er at man skal få teste spillets grunnprinsipp: nemlig terrengkjøring. Det er mening nok til at jeg prøvde det, og likte hva jeg så. Hva fremtiden bringer, vet man ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver ikke å provoserer folk med påstander, jeg poster som jeg vil. Spillet er meningsløst akkurat som alle similator spill...

Når eneste argumentet du har for at dette er meningsløst er at det mangler historie og handling kan man fort tro du kun er ute etter å provosere folk.

Nå svarte jeg deg forøvrig og i forrige innlegg med argumenter på hvorfor dette ikke er meningsløst og det hadde vært gøy å sett et svar på hvorfor du mener dette er det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg driver ikke å provoserer folk med påstander, jeg poster som jeg vil. Spillet er meningsløst akkurat som alle similator spill...

Når eneste argumentet du har for at dette er meningsløst er at det mangler historie og handling kan man fort tro du kun er ute etter å provosere folk.

Nå svarte jeg deg forøvrig og i forrige innlegg med argumenter på hvorfor dette ikke er meningsløst og det hadde vært gøy å sett et svar på hvorfor du mener dette er det.

Har jeg ikke svart på det allerede? det eneste man gjør er å kjøre biler noe man gjør til hver dags hver dag. Hvorfor blir det ikke laget et gå spill hvor man går? Jeg skulle gjerne spilt slike spill med en virtuell hjelm det hadde vært noe men bare som vanlig spill høres ikke fristendes ut men smak og behag

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Siden du glatt overser mine argumenter som besvarer hvorfor folk tyr til spill som dette, som allerede nevnt, anser jeg denne diskusjonen som dødfødt..

Jeg overser det ikke, du ba meg forklare hvorfor jeg ikke liker spillet og jeg gjorde det...

Lenke til kommentar

Har jeg ikke svart på det allerede? det eneste man gjør er å kjøre biler noe man gjør til hver dags hver dag. Hvorfor blir det ikke laget et gå spill hvor man går? Jeg skulle gjerne spilt slike spill med en virtuell hjelm det hadde vært noe men bare som vanlig spill høres ikke fristendes ut men smak og behag

Ikke så mye smak og behag som påståelig og nærmest barnslig subjektivitet. Alle spill er meningsløse. Ingen spill er meningsløse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ikke så mye smak og behag som påståelig og nærmest barnslig subjektivitet. Alle spill er meningsløse. Ingen spill er meningsløse.

Jeg blir bare forvirret av alt dette, eneste jeg sa var at spillet var meningsløst og så kom andre og kommenterte, er jo bare min mening ikke fakta

Lenke til kommentar

når du sier "pakke mappene og filene inn i undermappen «media»", mener du da å pakke ut zip filene, eller bare flytte de inn i media mappa?

den setningen i artikkelen kunne kanskje vært litt bedre formulert?

ellers så er spin tires et kult spill som jeg gleder meg til. noen som vet om det kommer med multiplayer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...