Quenyth Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hei, jeg lurer på om det finnes et felles navn for slike bilder med streker, blader, blomster ol.? Slik som på bildet her. 1 Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Tenker du naturfotografi? Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Nei, jeg tenker på bilder/wallpapers av en ting eller bare abstrakt kunst der det er slike kruseduller som er photoshoppet i bildet. Slik som på bildet av eiffeltårnet her. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Det er brukt en webside som du kan enten laste bildet inn i og legge på div. eller du kan laste ned programmer/aps. Bildene kan også være tatt på en smarttelefon og redigert i en aps. Her har du noen, ta og se på videoene og her har du flere, bla. annet denne har mange funksjoner. Hva man skal kalle dette vet jeg dog ikke, kanskje Photo Effects/bildeeffekter Endret 26. januar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Ville prøvd å sjekke på Deviant Art - denne type stil er det mye av der. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Composite (Kompositt på Norsk?) bilde er rette navnet. Composite Images - Blanding av fotografiske elementer og grafisk fremstilte elementer. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Det finnes nok ikke et eget navn på bilder som har blitt tilsatt blomster eller "kruseduller". Det blir rett og slett for spesifikt. Litt som om det skulle være en egen sjanger innenfor rock-musikk der trommesettet er av et visst merke. Jeg vil tro det bildet legger seg under sjangerene abstrakt/surrealisme evt. ordinær manipulasjon. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Sent men godt - denne helt typiske effekten (blomster, blader, gress og snurrer) sorterer nesten alltid under PS-effekter i sjangeren foliage: https://www.google.no/search?q=foliage+ps+brushes&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZoBXU-G2MuK7ygPOt4Jg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1436&bih=821 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå