Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på om gutt liker meg

Anbefalte innlegg

tenk litt selv også da, mange i den alderen liker å teste ut alternativene sine. Gutter er i slutten, og på høydepunktet av sin primitive fase, der mange av instinktene slår inn. gutter liker at det er flere jenter som liker dem, og da må de jo forsikre seg om at de faktisk liker ham. flørting er også i seg selv en enkel måte å få kompensere for hormonbombene, og noen liker å distribuere disse litt over alt. Så bør du gå litt i deg selv, og innse at enten så gjør han dette for å gjøre deg sjalu, eller så "bruker" han deg bare. dette er en veldig direkte beskrivelse av gutter generelt i denne fasen, d.v.s. at ikke alle trenger å gjøre dette, men det er en generell oppførsel under puberteten. Det er ikke noe mange er stolte av når de blir eldre, og det kan også såre mange av de de flørter med.

De som føler dette er en unødvendig oppførsel har enten ikke nådd opp til jentenes forventninger, kroppslig\mentalt, eller så har du faktisk gjort dette (i liten eller stor grad, usett eller sett) og er e.v.t ikke så stolt over det, og har begynt å benekte dine baktanker om dine handlinger.

Dette er en ganske normal oppførsel for gutter, og mange av jentene er egentlig klar over dette; den eneste grunnen til at mange jenter blir hysterisk og knust av dette er p.g.a deres egne hormonsvingninger, der de rivaliserer (gjerne verbalt\psykisk), psyker ut eller rett og slett krenker hverandre, for å få "alfa-hannen".

For alt det du vet, så kan det hende du liker denne gutten fordi en venninne du liker\hater også liker ham, og dere har da begynt å "krangle" om å få ham. det ser ut til at hun har overtaket uansett. Hva du tenker å gjøre med det er opp til deg, og du har sikkert allerede begynt å handle ubevisst eller bevist på rivaliseringen. Jeg tror du faktisk er klar over dette, og at du kommer hit for å opp et håp i tilfelle noen sier at du bør holde fast. men for all del, kjør på. men tenk på det jeg skrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...