eplejuic Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 jeg har likt en gutt lenge og jeg har fått en følelse om at han liker meg og litt men er litt usikker siden noen ganger virker det som om han like meg mens andre dager så bare er han så care mot meg, og i dag fikk jeg vite at han holdt på med en annen jente!! HVA SKAL JEG GJØRE NÅ FORDI JEG LIKER JO HAN! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 SI NOE! Gutter tar ikke jenters subtile hint, vær direkte. Om han ikke liker deg tilbake så gir du faen i han, det er flere fisker i havet. 2 Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Okii takk skal prøve!! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Dette er den tredje tråden du starter om at du liker en gutt, holder det ikke med en? Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Har jeg ikke låv og skrive så mange jeg vil da? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Er usikker på retningslinjene til forumet så jeg skal ikke bestemt si at det ikke er lov. Men det er unødvendig. jaja nok off-topic. Omtrent hvor gamle er dere? 3 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Skriv "hei" og start en samtale Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Må nesten slenge meg sammen med Mr.A's teori der.. Gutter tenker logisk. Jenter tenker ikke logisk. Gutter må nesten ha det skriftlig (kødda), men du må være klar og tydelig på hva du vil, hvordan skal du ellers komme til poenget? Det nytter ikke gå rundt å håpe at en magisk fe skal forvandle dere til ett par Mitt beste tips er å se film, så tar du og legger armen rundt han.. Begynn å kos med han. Så tenker jeg måten han svarer på avklarer ganske fort 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Har jeg ikke låv og skrive så mange jeg vil da? Det holder med å lage en hvis det handler om det samme. Du har fått mange svar i en lignende tråd du lagde her. Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Må nesten slenge meg sammen med Mr.A's teori der.. Gutter tenker logisk. Jenter tenker ikke logisk. Gutter må nesten ha det skriftlig (kødda), men du må være klar og tydelig på hva du vil, hvordan skal du ellers komme til poenget? Det nytter ikke gå rundt å håpe at en magisk fe skal forvandle dere til ett par Mitt beste tips er å se film, så tar du og legger armen rundt han.. Begynn å kos med han. Så tenker jeg måten han svarer på avklarer ganske fort Ja men han holder på med en annen jente akkurat nå! Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Ja men han holder på med en annen jente akkurat nå! da dropper du han. gå videre. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Mitt beste tips er å se film, så tar du og legger armen rundt han.. Begynn å kos med han. Så tenker jeg måten han svarer på avklarer ganske fort Tror ikke at det funker, de fleste 15åringer sier jo ikke nei til litt kos. Så da får man ikke en ordentlig bekreftelse på at han liker deg:) 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Når han holder på med en annen jente er det helt klart ett tegn på at han liker deg. Eller kanskje ikkje Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Når han holder på med en annen jente er det helt klart ett tegn på at han liker deg. Eller kanskje ikkje hva skal dette bety? liksom hva mener du? 1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Når han holder på med en annen jente er det helt klart ett tegn på at han liker deg. Eller kanskje ikkje hva skal dette bety? liksom hva mener du? Han prøver å være morsom. Bare gå videre med ditt du. Han er ikke interessert i deg, men ei annen jente. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Om han er med ei anna jente, så la være å si noe. Vent til det blir slutt i så fall, men regn ikke med at der vil skje. Finn en annen som er tilgjengelig Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Om han er med ei anna jente, så la være å si noe. Vent til det blir slutt i så fall, men regn ikke med at der vil skje. Finn en annen som er tilgjengelig o okii tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Bare hyggelig, selv om det sikkert var et kjipt svar. Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ikke hør på disse folka, han har ei kjæreste. dere er bare 15, hvem vet kanskje han ser på andre alternativer? - forhold i deres alder pleier ikke å vare så lenge. Jeg tenker meg, du burde flørte med han og fortsette å være snill og slikt, men begynn gjerne med kroppskontakt, ta på han av og til, liksom når han sier noe morsomt , klyp han, og spenn han, steng veien av og til, vær en fjortis .. du er jo det. Hvem vet kanskje han gjør det slutt med hun andre, spør han om henne og etc, etterhvert kanskje han endrer oppfatning om hun, og da bytter du gir , fra 2 til 6. Anonymous poster hash: dd93b...406 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå