Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på om gutt liker meg

Anbefalte innlegg

jeg har likt en gutt lenge og jeg har fått en følelse om at han liker meg og litt men er litt usikker siden noen ganger virker det som om han like meg mens andre dager så bare er han så care mot meg, og i dag fikk jeg vite at han holdt på med en annen jente!! HVA SKAL JEG GJØRE NÅ FORDI JEG LIKER JO HAN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nesten slenge meg sammen med Mr.A's teori der..

Gutter tenker logisk. Jenter tenker ikke logisk.

Gutter må nesten ha det skriftlig (kødda), men du må være klar og tydelig på hva du vil, hvordan skal du ellers komme til poenget? Det nytter ikke gå rundt å håpe at en magisk fe skal forvandle dere til ett par :)

Mitt beste tips er å se film, så tar du og legger armen rundt han.. Begynn å kos med han. Så tenker jeg måten han svarer på avklarer ganske fort :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må nesten slenge meg sammen med Mr.A's teori der..

Gutter tenker logisk. Jenter tenker ikke logisk.

Gutter må nesten ha det skriftlig (kødda), men du må være klar og tydelig på hva du vil, hvordan skal du ellers komme til poenget? Det nytter ikke gå rundt å håpe at en magisk fe skal forvandle dere til ett par :)

Mitt beste tips er å se film, så tar du og legger armen rundt han.. Begynn å kos med han. Så tenker jeg måten han svarer på avklarer ganske fort :)

Ja men han holder på med en annen jente akkurat nå!
Lenke til kommentar

Tror ikke at det funker, de fleste 15åringer sier jo ikke nei til litt kos. Så da får man ikke en ordentlig bekreftelse på at han liker deg:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når han holder på med en annen jente er det helt klart ett tegn på at han liker deg.

Eller kanskje ikkje :green:

hva skal dette bety? liksom hva mener du?

Han prøver å være morsom.

Bare gå videre med ditt du. Han er ikke interessert i deg, men ei annen jente.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke hør på disse folka, han har ei kjæreste. dere er bare 15, hvem vet kanskje han ser på andre alternativer? - forhold i deres alder pleier ikke å vare så lenge. Jeg tenker meg, du burde flørte med han og fortsette å være snill og slikt, men begynn gjerne med kroppskontakt, ta på han av og til, liksom når han sier noe morsomt , klyp han, og spenn han, steng veien av og til, vær en fjortis .. du er jo det. Hvem vet kanskje han gjør det slutt med hun andre, spør han om henne og etc, etterhvert kanskje han endrer oppfatning om hun, og da bytter du gir , fra 2 til 6.

Anonymous poster hash: dd93b...406
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...