-Léon- Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dette gjorde de KUN for å irritere oss forbrukere. The Great Safe Hvem tenker på å bruke kun de første tallene i de 3 første låsene??? Jeg gjorde som han nevnte i videoen og begynte med 3 - 0 - 1 og hadde tenkt å forsett med 1 - 9 - 8.... Det er logisk for meg hvertfall, vet ikke hva dere andre som kanskje kan klare å tenke litt mer utenfor boksen, Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg tenkte utenfor boksen og brukte det riktige, synes ikke det var ville, litt gåteløsning må vi ha Endret 6. mars 2014 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 The Great Safe Oi, ser det er mange som slet med den der. Har ikke tenkt over det, for det det var helt logisk for meg å prøve det første tallet på hver av de tre når ikke 301 funket. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Haha, jeg hadde en anelse på at jeg ville få slike svar som dette. Okeeyyhhh Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Tenkte jeg aldri noe over, for meg var det ganske logisk å gjøre det på den måten. Dog må jeg si at der er visse ganger jeg har strevet med noen ting selv i spillet, noe som er lett for noen kan være vanskelig for en annen Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) The great safe Hva mener dere første tallet? Koden var jo ikke 1-1-1 edit: glem det, trodde det var snakk om en annen safe jeg sleit lenge med, hehe Endret 9. mars 2014 av Ludo Lamar Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Mulig jeg ikke helt er med her, men jeg synes det er tungvint å alltid måtte snike meg til "hovedkjøpmannen" min for å handle oppgraderinger og gears. Merkelig nok, er det vanskelig å bli kvitt pengene mine. :-) prøver å kjøre 100% stealth, og lykkes sånn någen lunde. Utenom på "the great safe" delen av oppdrag 4. Da ble det full berserker, og meide ned alt og alle. Endret 14. mars 2014 av PanserJohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå