Albert Andersson Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Nysgjerrig gulspurv ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Virker som den er nysgjerrig på fotografen Fint komponert bilde av gulspurven. Obs: I dag er det hagefugltelling. Velkommen som bidragsyter Link http://www.birdlife.no/bilder/design/header_orn.jpg Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Virker som den er nysgjerrig på fotografen Fint komponert bilde av gulspurven. Obs: I dag er det hagefugltelling. Velkommen som bidragsyter Link http://www.birdlife.no/bilder/design/header_orn.jpg Mvh Melvin Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Fint bilde i din egen sjanger..litt synd med de små grenene som forstyrrer men ellers liker jeg godt farger og komp! Hilsen Toved Sorry skrivefeil... God søndag Albert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hi, hi .... Denne minner meg om "Ludvik i Flåklypa" Har det samme "det-kan-væra-fali" - blikket. Med hatt og skjerf, ville denne gulspurven blitt fuglenes svar på Ludvik Virkelig et morsomt bilde. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Fint bilde. Virket nysjerrig på fotografen ja. Er vel kanskje deg vi kan skimte som en refleksjon i øyet på spurven? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Fint bilde i din egen sjanger..litt synd med de små grenene som forstyrrer men ellers liker jeg godt farger og komp! Hilsen Toved Sorry skrivefeil... God søndag Albert! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Busker og trær vokser i "vilden sky" i hagen, og det medfører at greiner lett kommer i veien ved fotografering av fugler, - som du helt riktig påpeker. Noe av helgen er derfor blitt benyttet til å beskjære litt "her og der", og planen er å beskjære et av trærne for å gi bedre forhold for fotografering av småfugler. Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Hi, hi .... Denne minner meg om "Ludvik i Flåklypa" Har det samme "det-kan-væra-fali" - blikket. Med hatt og skjerf, ville denne gulspurven blitt fuglenes svar på Ludvik Virkelig et morsomt bilde. Mvh. Lisbeth. Hei, Lisbeth. Tusen takk for hyggelig kommentar og bra observasjon, for jeg kan absolutt se likhet med denne gulspurven og Kjell Aukrusts "Ludvig", de har begge noe av det samme forundrede og litt forsiktige uttrykket ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Fint bilde. Virket nysjerrig på fotografen ja. Er vel kanskje deg vi kan skimte som en refleksjon i øyet på spurven? Hei, Jan Erik. Tusen takk for hyggelig kommentar og god observasjonsevne, - jeg tror du har rett i at jeg kan skimtes som en refleksjon i fuglens øye ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Fint bilde i din egen sjanger..litt synd med de små grenene som forstyrrer men ellers liker jeg godt farger og komp! Hilsen Toved Sorry skrivefeil... God søndag Albert! Hilsen Tove Hei, Ovidia2.Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Busker og trær vokser i "vilden sky" i hagen, og det medfører at greiner lett kommer i veien ved fotografering av fugler, - som du helt riktig påpeker. Noe av helgen er derfor blitt benyttet til å beskjære litt "her og der", og planen er å beskjære et av trærne for å gi bedre forhold for fotografering av småfugler. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert! Å ja det var litt av en jobb du fikk da.. huff.. du får ta de bort i Photoshop da vet du.. Ikkelett å klare å fange fugler i en hage uten noen forstyrrende grener skjønner jeg;) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Fint bilde i din egen sjanger..litt synd med de små grenene som forstyrrer men ellers liker jeg godt farger og komp! Hilsen Toved Sorry skrivefeil... God søndag Albert! Hilsen Tove Hei, Ovidia2.Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Busker og trær vokser i "vilden sky" i hagen, og det medfører at greiner lett kommer i veien ved fotografering av fugler, - som du helt riktig påpeker. Noe av helgen er derfor blitt benyttet til å beskjære litt "her og der", og planen er å beskjære et av trærne for å gi bedre forhold for fotografering av småfugler. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert! Å ja det var litt av en jobb du fikk da.. huff.. du får ta de bort i Photoshop da vet du.. Ikkelett å klare å fange fugler i en hage uten noen forstyrrende grener skjønner jeg;)Hilsen Tove Hei igjen, Tove. Det var på tide med litt "frisering" av trær og busker, - "... så nå håpær jæ' at både fottograf å' fu'lær blir fornøyd(e)" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg