Gå til innhold

Nysgjerrig gulspurv ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde i din egen sjanger..litt synd med de små grenene som forstyrrer men ellers liker jeg godt farger og komp!

Hilsen Toved

Sorry skrivefeil... ;)

God søndag Albert!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! :)

Busker og trær vokser i "vilden sky" i hagen, og det medfører at greiner lett kommer i veien ved fotografering av fugler, - som du helt riktig påpeker.

Noe av helgen er derfor blitt benyttet til å beskjære litt "her og der", og planen er å beskjære et av trærne for å gi bedre forhold for fotografering av småfugler.

Vennlig hilsen

Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hi, hi ....

Denne minner meg om "Ludvik i Flåklypa" :D Har det samme "det-kan-væra-fali" - blikket. Med hatt og skjerf, ville denne gulspurven blitt fuglenes svar på Ludvik :D

Virkelig et morsomt bilde.

Mvh.

Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Tusen takk for hyggelig kommentar og bra observasjon, for jeg kan absolutt se likhet med denne gulspurven og Kjell Aukrusts "Ludvig", de har begge noe av det samme forundrede og litt forsiktige uttrykket ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Fint bilde i din egen sjanger..litt synd med de små grenene som forstyrrer men ellers liker jeg godt farger og komp!

Hilsen Toved

Sorry skrivefeil... ;)

God søndag Albert!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Busker og trær vokser i "vilden sky" i hagen, og det medfører at greiner lett kommer i veien ved fotografering av fugler, - som du helt riktig påpeker.

Noe av helgen er derfor blitt benyttet til å beskjære litt "her og der", og planen er å beskjære et av trærne for å gi bedre forhold for fotografering av småfugler.

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Albert! Å ja det var litt av en jobb du fikk da.. huff.. du får ta de bort i Photoshop da vet du.. ;) Ikkelett å klare å fange fugler i en hage uten noen forstyrrende grener skjønner jeg;)

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Hilsen Toved

Sorry skrivefeil... ;)

God søndag Albert!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Albert! Å ja det var litt av en jobb du fikk da.. huff.. du får ta de bort i Photoshop da vet du.. ;) Ikkelett å klare å fange fugler i en hage uten noen forstyrrende grener skjønner jeg;)

Hilsen Tove

Hei igjen, Tove.

Det var på tide med litt "frisering" av trær og busker, -

"... så nå håpær jæ' at både fottograf å' fu'lær blir fornøyd(e)" ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...