Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Mistanke om forfalsket testamente

oab-1966

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det jo bare å anmelde og tid for payback?

Er i tvil om å anmelde. Da betyr det mye rettsaker og mye reise fram og tilbake med reise, hotell og advokatutgifter pluss en masse tid og krefter siden disse folka og grava til faren min er på en helt annen kant av landet enn der jeg og broren min bor. Vi har tilstrekkelig med bevis på at "testamentet" vil bli ugyldiggjort. Det er straff nok for disse folka at de vil sitte fullstendig ydmyket, skuffet og skamfull igjen med skjegget i postkassa uten å få et rødt øre av arven. De har seg selv å takke da de påførte "Kleopatra Aanensen" som et påstått vitne som overhodet ikke finnes engang og når de attpåtil klarer å skrive min fars fødsel og personnummer feil, hehehe :rofl:

Endret av oab-1966
Lenke til kommentar

Anmeldelse krever da ingenting av dere, og det vil dessuten muligens kunne hjelpe ved den sivile saken, mulig dere får tilgang til bevis e.l.

For øvrig er feilskrift av personnummer ikke noen big deal. Kan det bevises at man rett og slett har skrevet feil så er jo faren din identifisert med navn og signatur uansett. Men så lenge formkravene ikke er oppfylt (testamentet er ikke signert av to vitner som var tilstede samtidig) er saken grei, dere må bare bevise det. Hvordan prpblemet løses ved skifte vet jeg ikke, men der hjelper nok domstolen til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Anmeldelse krever da ingenting av dere, og det vil dessuten muligens kunne hjelpe ved den sivile saken, mulig dere får tilgang til bevis e.l.

For øvrig er feilskrift av personnummer ikke noen big deal. Kan det bevises at man rett og slett har skrevet feil så er jo faren din identifisert med navn og signatur uansett. Men så lenge formkravene ikke er oppfylt (testamentet er ikke signert av to vitner som var tilstede samtidig) er saken grei, dere må bare bevise det. Hvordan prpblemet løses ved skifte vet jeg ikke, men der hjelper nok domstolen til.

Vi har fått de nødvendige bevis som skal til for at "testamentet" skal erklæres ugyldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...