Alastor Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Da er det jo bare å anmelde og tid for payback? Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Da er det jo bare å anmelde og tid for payback? Er i tvil om å anmelde. Da betyr det mye rettsaker og mye reise fram og tilbake med reise, hotell og advokatutgifter pluss en masse tid og krefter siden disse folka og grava til faren min er på en helt annen kant av landet enn der jeg og broren min bor. Vi har tilstrekkelig med bevis på at "testamentet" vil bli ugyldiggjort. Det er straff nok for disse folka at de vil sitte fullstendig ydmyket, skuffet og skamfull igjen med skjegget i postkassa uten å få et rødt øre av arven. De har seg selv å takke da de påførte "Kleopatra Aanensen" som et påstått vitne som overhodet ikke finnes engang og når de attpåtil klarer å skrive min fars fødsel og personnummer feil, hehehe Endret 1. februar 2014 av oab-1966 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er ikke akkurat mye advokatutgifter i en åpenbar dokumentfalsk-sak. Selv om jeg har forståelse for tankene dine. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 En politianmeldelse av saken vil vel ikke medføre noe reise eller utgifter for dere? Det er da en oppgave for politiet. At saken kommer til å bli henlagt uten at det skjer noe er en annen sak, men men. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Lol for en gjeng med analfabeter.... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hva var det jeg sa om mennesker igjen..... De er idioter! Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Innlegg slettet Endret 1. februar 2014 av oab-1966 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Anmeldelse krever da ingenting av dere, og det vil dessuten muligens kunne hjelpe ved den sivile saken, mulig dere får tilgang til bevis e.l. For øvrig er feilskrift av personnummer ikke noen big deal. Kan det bevises at man rett og slett har skrevet feil så er jo faren din identifisert med navn og signatur uansett. Men så lenge formkravene ikke er oppfylt (testamentet er ikke signert av to vitner som var tilstede samtidig) er saken grei, dere må bare bevise det. Hvordan prpblemet løses ved skifte vet jeg ikke, men der hjelper nok domstolen til. 2 Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Anmeldelse krever da ingenting av dere, og det vil dessuten muligens kunne hjelpe ved den sivile saken, mulig dere får tilgang til bevis e.l. For øvrig er feilskrift av personnummer ikke noen big deal. Kan det bevises at man rett og slett har skrevet feil så er jo faren din identifisert med navn og signatur uansett. Men så lenge formkravene ikke er oppfylt (testamentet er ikke signert av to vitner som var tilstede samtidig) er saken grei, dere må bare bevise det. Hvordan prpblemet løses ved skifte vet jeg ikke, men der hjelper nok domstolen til. Vi har fått de nødvendige bevis som skal til for at "testamentet" skal erklæres ugyldig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå