ndrs Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Hei! Oppgraderte nylig fra Windows 7 til Windows 8.1. Kort fortalt har jeg nå et problem med at PCen ikke skrur seg skikkelig av (og ja, jeg avslutter den, bruker ikke hvile-/dvalemodus). Det som skjer er at om jeg trykker på tastaturet når PCen er av, skrur tastatur-lyset seg på. Det samme skjer med musa. I tillegg er LED-lampene på skjermkortet (som indikerer at det får strøm) på hele tiden, noe det ikke var før. Det siste bekymrer meg litt, men er ikke sikker på om det har noe å bety? For å løse problemet har jeg leitet litt rundt i BIOS for å se om det var noen instillinger, noe jeg ikke kunne finne. Har også prøvd å tilbakestille til standard instillinger, samt flashe til nyeste BIOS, uten hell. PC specs: HK: Asus P8Z68-V Pro/Gen3 CPU: i7-2700k GPU: Asus GTX 770 DC II PSU: Corsair HX 850 W Noen som har noen idéer? Noen som har hatt samme problem selv? Takker for alle svar Endret 25. januar 2014 av ndrs Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hei!Ja, du kan jo ta en titt i kontrollpanel og stømalternativer.Se om du kan finne ut at den faktisk står oppsatt med alternativet å våkne ved å trykke en tast?Der er en haug av innstillinger i forbindelse med dvale modus. Du kan gjerne si det slik at den faktisk er i dvalemodus, slik det fungerer hos deg nu. Ikke for det, det er ikke noen skade skjedd, men om du vil endre på det, så skulle strømoppsettet være stedet å endre på dette.BmOnline Endret 26. januar 2014 av BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå