Skyggefal Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hei alle sammen. Jeg har gått til innkjøp av corsair h100i som jeg skal ha i mitt nye kabinett (obsidian 750d). Jeg har tenkt å ha to vifter i front som inntak og h100i i toppen som blåser ut. Men da lurer jeg selvfølgelig på hva jeg burde gjøre med viftene på radiatoren. Da snakker jeg om push eller pull seøvfølgelig. Kabinettet er i metall og siden det er veldig gulvkaldt på rommet vil selve metallet alltid være kjølig. Er det da best å feste radiatoren i kabinettet og ha viftene under i push setup? Eller vil det være best med viftene i toppen? Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Du skal vel ha ganske god airflow i maskinen for å skyve lufta ut igjennom radiatoren, da det er viftene på radiatoren som kjøler vannet. Dra luft inn fra toppen, det ville ihvertfall jeg gjort. Lenke til kommentar
Skyggefal Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Men hvis jeg tar inn luft gjennom to 140 mm vifter i front og to 120 mm vifter(radiator) i toppen, vil det være nok med en 140 mm vifte som blåser ut bak da? Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Men hvis jeg tar inn luft gjennom to 140 mm vifter i front og to 120 mm vifter(radiator) i toppen, vil det være nok med en 140 mm vifte som blåser ut bak da? Det vil nok fungere helt fint. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg ville ha satt viftene slik at dem blåste ut gjennom radiatoren. btw, viftene som følger med 100i er bråkete. Bare sånt at du er klar over det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå