Gå til innhold

Kjøpe ps3 kontroller billig?

Gintoki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem har samme pris som gamestop.

Titan, bruker ikke ebay. altfor mange scammere der.

Da har du brukt Ebay feil.

En lærer fort å skille de seriøse fra de useriøse.

På ca 700 kjøp via Ebay, har det vel gått i dass 2 eller 3 ganger for meg.

Og ved 2 av tilfellene ble pengene refundert av PayPal.

Lenke til kommentar

Så lenge man finner en seriøs selger er det ikke noe problem å bestille fra ebay! Bestilt en del derfra, ikke gått i dass for meg enda. Eneste som kan være litt negativt med ebay er at pakken bruker litt lengre tid på å sendes enn vanlig fra Norge, men det er ikke noe problem om du kan vente litt.

Lenke til kommentar

Har kjøpt masse spill på ebay. Har vel kjøpt rundt 500 varer med spill og musikk der og har ikke fått noen problemer, eller kan vel nevne et tilfelle der jeg skulle betale, men selgeren ikke hadde oppgitt noe kontonummer og ikke svarte på maila. Jeg kunne kontakta ebay og fått varen med litt fram og tilbake, men bare dreit i det. Var mindre stress og fantes mange andre som solgte det samme. Hans feil at han ikke får solgt varen sin.

Så ebay er ganske trygt og de som selger ting har godtatt at kjøperen har en viss sikkerhet sammtidig som selgeren har.

Om du går til onlinebutikker som selger via ebay er dette vel noe av det billigste og tryggeste man finner. Bare sjekk på stjernene til brukeren hvor mange solgte varer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri kjøpt noe på ebay, har bare lest angående scams

Lenke til kommentar

Om du aldri har kjøpt noe på ebay er det ingen grunn til å kommentere at et er alt for mange scammere der... Det du leser og hva som faktisk er sannheten er to veldig forskjellige ting. Ebay er sikkert og rimelig, helt grei kvalitet, og egentlig veldig rask frakt (under 2 uker fra Kina!!). Tenk på at det tar 4+ dager å sende en liten pakke fra Bergen til Arendal! Det er ca 30 mil i luftlinje, alikevel skal det ta over 4 dager å få sent pakka (først Oslo, så Kristiansand og så Arendal.. Da har du kjørt forbi Arendal minst en gang utenom den gangen du leverer pakka). Tenk fra Kina! Nesten 700 mil!! Og derfra tar det bare 14 dager.. Dvs det tar rundt 10 dager å få sent pakka 680 mil (luftlinje) og 4 dager å få sent den fra Oslo til Arendal 19 mil (luftlinje). Må si den norske posten er utrolig dårlig!

Endret av TitanPixels
Lenke til kommentar

Det er kanskje scams der, men så er det også tusenvis av selgere du kan stole på. Se på tilbakemeldingene og deres "score", dette forteller alt om selgeren. Ingen selgere vil ha dårlig rykte, de ønsker gode tilbakemeldinger og det får de om de leverer skikkelig service.

Ellers kan du sjekke på www.DX.com, men sjekk at det står "geniune" Sony dualshock 3.

EDIT: De selger ikke det på DX lenger, sjekk eBay du, du blir ikke scammet om du gjør det riktig. Sjekk tilbakemeldinger på selger.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Bruker du ebay og paypal er du veldig godt forsikret. Du får tilbakebetalt prisen for varen og frakt hvis noe går galt. Bevisbyrden ligger hos selgeren. De fleste selgere er også veldig opptatt av å få gode karakterer da alt annet enn toppkarakter gir store konsekvenser for dem. Hvis noe går skeis så er de veldig behjelpelige med å ordne opp.

http://pages.ebay.com/no/en-us/coverage/index.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...