AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ble kjent med en gutt for ett par mnd siden.Veldig søt og hyggelig fyr men ikke helt min type som kjæreste. Siden vi ble kjent har han skrivi veldig mye på facebok og sms til meg, snapchat og sånn og vil møte meg å gå på butikken, byen ol. Jeg og flere av våre venner får inntrykk av at han er veldig keen. Han hinter litt.Jeg liker han veldig godt men ser ikke for meg noe seriøst. Jeg vil heller ikke ligge med han fordi han har sagt at han ikke er typen som ligger rundt og helst vil ha en kjæreste. Så det eneste alternativet er egentlig å bare være venner. og det vil jeg veldig gjerne for han er så snill en gutt og morsom å henge med. men jeg er redd for å såre han. han er en stille type som kankjse ikke har all verdens selvtillitt. er det en måte å friendzone han på uten at han blir veldig såret? virker jeg veldig bitchy da Anonymous poster hash: 40401...b1b Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Vent. Det finnes gutter som ikke liker å ligge rundt? Er du sikker på at det stemmer? Noe mer seriøst: Vær ærlig. Det har hendt et par ganger at jenter jeg er interessert i ikke har lyst på noe mer enn vennskap. Det er da, for meg, å foretrekke at jentene sier det rett ut. Dersom du sier det, vær obs på at det kan hende han vil trekke seg litt vekk fra deg rett etter at du sier det. Det kan fort være fordi han trenger tid på å komme over deg, og burde ikke tolkes negativt mot deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Vent. Det finnes gutter som ikke liker å ligge rundt? Er du sikker på at det stemmer? Han sier det, og jeg tror han. Han virker ikke som noen skjørtejeger. for ett års tid siden ble det slutt mellom han og kjæresten igjennom nesten 4 år og jeg tolker han som at han ikke har hatt så veldig mange flere enn henne før eller etter. og han sier han trivs med det. han har sagt at han synes det er større å ha hatt kun en partner i livet enn 50 ellers takk for seriøst svar. det er at han skal trekke seg unna meg jeg er redd for. han er jo i ferd med å bli så god en venn. samtidig har han jo ikke direkte sagt at han er intressert. det er bare slik jeg og ett par til har tolket det. Føler meg kanskje litt høy på meg selv hvis jeg avviser han og det faktisk ikke er tilfellet at han er intr? Anonymous poster hash: 40401...b1b Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Vent. Det finnes gutter som ikke liker å ligge rundt? Er du sikker på at det stemmer? Han sier det, og jeg tror han. Han virker ikke som noen skjørtejeger. For det å si at du bare er ute etter å sleppe gjøken ut av redet er virkelig en vinner når du sjekkern Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Han sier det, og jeg tror han. Han virker ikke som noen skjørtejeger. for ett års tid siden ble det slutt mellom han og kjæresten igjennom nesten 4 år og jeg tolker han som at han ikke har hatt så veldig mange flere enn henne før eller etter. og han sier han trivs med det. han har sagt at han synes det er større å ha hatt kun en partner i livet enn 50 Det er jo egentlig et ganske godt poeng, som gir mening. ellers takk for seriøst svar. det er at han skal trekke seg unna meg jeg er redd for. han er jo i ferd med å bli så god en venn. samtidig har han jo ikke direkte sagt at han er intressert. det er bare slik jeg og ett par til har tolket det. Føler meg kanskje litt høy på meg selv hvis jeg avviser han og det faktisk ikke er tilfellet at han er intr? Dette blir jo veldig spekulativt, siden man kan reagere på veldig forskjellige måter. Men for min del så har jeg blitt satt i vennesonen av ei jeg var hodestups forelska i i over to år. Lang historie kort, så trakk jeg meg litt unna etter det, mens vi nå er veldig gode venner. Og på samme vis, hvis vennskapet deres er så sterkt som du gir inntrykk av, så kan dere komme godt ut av det. Bare vær ærlig. Du trenger ikke avvise han direkte. Du kan ta det opp på en subtil måte, for eksempel ved å nevne noe ved hans oppførsel og si at det kan tolkes som om han er interessert. Eller noe i den duren. Muligens. I verste fall så blir det en morsom anekdotisk historie dere kan le av senere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Vent. Det finnes gutter som ikke liker å ligge rundt? Er du sikker på at det stemmer? Han sier det, og jeg tror han. Han virker ikke som noen skjørtejeger. For det å si at du bare er ute etter å sleppe gjøken ut av redet er virkelig en vinner når du sjekkern Skjønner jo det.. men han er virkelig ikke skjørtejeger typen. jeg tror faktisk på han på det. han du møtt han ville du nok sagt deg enig. Anonymous poster hash: 40401...b1b Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Veldig søt og hyggelig fyr men ikke helt min type som kjæreste. Fordi? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 han er litt for puslete. han virker ikke så mandig på en måte. veldig ulik guttene jeg har hatt før. han er bare...søt. Anonymous poster hash: 40401...b1b Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 han er litt for puslete. han virker ikke så mandig på en måte. veldig ulik guttene jeg har hatt før. han er bare...søt. Anonymous poster hash: 40401...b1b Ikke alle kan være så mandige som disse kara her! 1 Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Stort sett alle kan vel være søte i blant da. Hvor godt kjenner du han? Finnes det kanskje et par sider av ham som fortsatt gjenstår å bli kjent med evt? Det sies at alle mennesker har to sider. En varm, trygg, fin og koselig side og en kald, fryktløs, skadefryd og hevngjerrig side. Og det varierer jo som kjent hvilke sider en velger å vise til diverse mennesker til en hver tid. Men hvis du går aktivt inn for å være mest mulig rundt han og ønsker å bli godt kjent med ham, så vil nok høyst sannsynlig alle sidene av ham omsider dukke opp og vise sitt sanne ansikt. Sånn er det med de fleste mennesker og det er alltid begrenset hvor lenge de klarer å late som dem konstant går rundt med bare snille og gode intensjoner. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Vel, jeg kan jo fortelle om min erfaring fra den andre siden. Hadde vært fint å fått en liten headsup før det ble "for seriøst" og man var for emosjonelt investert. Da gjør det enda vondere å få avslag. Jeg var heldigvis 16 år på den tiden og tiden leger alle sår. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Her er det bare å si klart i fra så fort som mulig. Jo før jo heller. Det kan tenkes at du mister ham som venn, men sånn er livet. Det kommer an på hvor godt fiksert han har blitt på deg. Alternativet er at han går der og smisker seg innpå deg og hinter og hinter, og blir bitter på deg bak din rygg. Ta det opp nå med en gang, og vær sikker på at dere begge vil det samme med venneforholdet. Klar og tydelig kommunikasjon er den eneste løsningen. Anonymous poster hash: 0ca71...d80 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Dere har date'a og holdt på i et par måneder? Isåfall, og først nå finner du ut at han ikke er noen du kunne tenkt deg å bli sammen med? Hmm... den er lei hvertfall.Men beste er nok å bare si det, raskt. Hvis du virkelig er 100% sikker da. Tenk deg selv, hadde du ville brukt tid, energi og tanker på en person som ikke så noe i deg på den måten du så dem? Neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå