Xanman Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Presset i senk så langt. Arteta-Flamini funker åpenbart ikke. Inn med Chambo for Flamstern så fort som mulig. Gjerne inn med Podolski også. Southampton kommer til å slite seg ut, og da må vi ta sjansene våre. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Akkurat i denne kampen er Benbjo spot on da. Ikke mye positivt å trekke frem i den 1 omgangen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Benbjo skrur i alle fall ikke av i motgang. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Benbjo skrur i alle fall ikke av i motgang. Selvfølgelig. Han elsker det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Benbjo skrur i alle fall ikke av i motgang. Selvfølgelig. Han elsker det. Ja, så klart. Det er fullstendig logisk å trekke den slutningen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 skjønner ikke hvorfor Poldi ikke får starte flere kamper... :S Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 skjønner ikke hvorfor Poldi ikke får starte flere kamper... :S Det gjør ingen. Burde helt klart startet i stedet for Gnabry i dag. Vet dog ikke hvordan Cazorla er på høyre kant. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Akkurat i denne kampen er Benbjo spot on da. Ikke mye positivt å trekke frem i den 1 omgangen. Tippet 1-1. Fortsatt ikke umulig, men ser vanskelig ut. Vi spiller spiller dårligere enn jeg kunne forestilt meg, dessverre. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Koscielny får godkjent av meg. En av få som viser vilje. Giroud har vært totalt ubrukelig. Har han truffet på en passning? Jeg så Özil prøvde på finspill med noen gode idéer, men Giroud er alt for treig til å rettferdiggjøre det Özil prøver på. Men er du vant med å sette opp C. Ronaldo, så blir ikke Giroud samme greia kan du si. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. GIROUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Perfekt start på 2 omg. Nydelig av giroud! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 GIRRROUD. Dette er så viktig! Vi trenger 3 poeng her. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 SYND DET BENBJO!!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 GIROUD!!! DAT TØTSJ! Se og lær! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Koscielny får godkjent av meg. En av få som viser vilje. Giroud har vært totalt ubrukelig. Har han truffet på en passning? Jeg så Özil prøvde på finspill med noen gode idéer, men Giroud er alt for treig til å rettferdiggjøre det Özil prøver på. Men er du vant med å sette opp C. Ronaldo, så blir ikke Giroud samme greia kan du si. KØDDA Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 vet ikke om Giroud var heldig der eller ei, uansett, all honør til Sagna (Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå