atwater Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Hvis jeg ikke hørte feil, så ville ikke Wenger starte med verken Ramsey eller Arteta.. Siden de kom tilbake fra skade i dag. Endret 27. januar 2014 av Nyrili Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Så Flamini - Ox da? Med Ozil, Cazorla og Gnabry foran dem. Kan kanskje fungere det. Synes ikke Ox akkurat så glitrende ut i midten mot Coventry det lille jeg fikk sett men. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Enig med Benbjo angående Flamini - Ox. Rosicky er vel tilbake? I så fall ser jeg gjerne Flamini-Rosicky, men da krever det at Flamini legger inn ekstra arbeid defensivt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Southampton vs Arsenal: Boruc, Chambers, Fonte, Yoshida, Shaw, Cork, Schneiderlin, S. Davis, Lallana ©, Rodriguez, Gallagher Gallagher(18 år) med sin første start for Southampton. EDIT: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Kos, Monreal; Flamini, Arteta; Gnabry, Özil, Cazorla; Giroud EDIT v2: benk: Fabianski, Vermaelen, Gibbs, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Podolski og Bendtner. Ingen Ramsey i troppen. Endret 28. januar 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg jobber igjen jeg da når Arsenal spiller... Blir vel litt av og på under førsteomgangen, men burde få med meg det meste som skjer i andre. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Flamini - Arteta på midt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Flamini og Arteta i midten. Herregud... Da er det bare å vente på en dørgende kjedelig første omgang der vi skaper nada. Ser ikke helt for meg at vi kaster innpå Ox for Flamini/Arteta heller. Det positive dog er at Louvren ikke spiller og denne Gallagher kan vel ikke skape noe trøbbel for forsvaret vårt, eller? Frykter Schneiderlin, Lallana og Rodriguez. Ellers er det overkommelig motstand. Spennende å se Shaw mot Gnabry Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Funfact: Ingen engelskmenn i oppstillingen våres Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ikke helt fornøyd med det laget, men med tanke på at hverken Ox eller Poldi er 100 %, kan det vel forsvares. Med Flamini og Arteta sentralt blir det dårlig med offensive løp fra midtbanen, så vi er avhengige av at de fremste fire presterer. Southampton spiller vanligvis med høyt press, så en hurtig Gnabry kan bli viktig her. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Forferdelig start... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Herregud, vi blir pisset på. Et under at Southampton ikke leder. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Svak, svaaak start. Skjerpings! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Ingen press på ballfører overhodet. Lar de spille som de vil Utilgivelig det Monreal holder på med nå. Endret 28. januar 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Monreal har vært katastrofe so far... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Overraskende dårlig sålangt Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har en dårlig følelse i dag. Forferdelig start. Ser ikke mye ut som PL lederen for øyeblikket. Håper vi rir av stormen og begynner å spille fotball snart. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Merkelig innstilling på laget, men dog ikke overraskende. Har sett det flere ganger i løpet av sesongen, også mot svakere motstand. Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Elendig start Dårlig magefølelse jeg og... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Har vi truffet på en eneste offensiv pasning? Hvorfor ligger vi så dypt? Hvorfor prøver vi ikke å presse dem i midtbaneleddet? Ser mer ut som Stoke under Pulis enn noe annet for øyeblikket. Endret 28. januar 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå