Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hvem vinner? Sumo døde som vanlig her. Nå får jeg bare se Chelsea - Stoke i reprise.... Og Twitter døde. HVA FAEN!!?!?!?!?? Fortsatt 2-2. Podolski byttes inn nå(finn deg en stream asap! 84 min spilt) Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Podolski endelig! Synd det er ALT for seint. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Podolski på etter 89.30... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Blir vel en del ekstratid? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 NÅ SETTER HAN INN POLDI PÅ FUCKINGS 90 MINUTTER OMG Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Var jo ikke offside på OX! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 http://static.cdn.tv2.no/sumo2/showpage/player/ Her kan dere se kampen Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jævlig tragisk kamp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jævla dritt Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Patetisk kamp. Forsvaret våres usedvanelig svak også. Heldigvis fikk vi med oss ett poeng. City spiller mot Chelsea neste gang, får håpe på uavgjort da. Nå er vi nødt til resultater mot storlagene. Slik som den førsteomgangen kan vi IKKE spille igjen denne sesongen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ubrukelig første omgang, satt på turbo i andre som ikke holdt en gang i 10 minutter, Flamini som driter seg ut og TV2 som kroner kvelden med Sumo-faenskapet sitt. Flott. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Håper Wenger aldri spiller Arteta - Flamini på midt igjen. Forhåpenligvis blir Monreal benket en stund. Wenger med også bli klokere ved bruken av Podolski (han kunne snudd denne kampen). På tide at Ox tar over for Gnabry Endret 28. januar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Stryk til Wenger. Patetiske bytter. Podolski inn etter 89 min? Fuck off. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jaja, 1 poeng. Burde nok hatt 3. Nå må vi slå United hjemme og helst ta poeng fra et Liverpool i fyr og flamme på Anfield. Litt ufortjent at vi tar poenget også. Vi var gode i nøyaktig 7 minutter. Alt annet var et sorgens kapittel. Jævlig spent på hva vi gjør med midtbaneproblemet. Flamini ute i 3 kamper. Arteta rusten. Ramsey rusten og ikke spilleklar. Wilshere skadet på ubestemt tid. Rosicky heller ikke spilleklar. Diaby trenger jeg vel ikke nevne. Blarg... Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 http://static.cdn.tv2.no/sumo2/showpage/player/ Her kan dere se kampen Vil anbefalle en streamingsside kalt livefootballol Den har i noen tilfeller bedre kvalitet enn sumo. Minusen er at det er alt fra engelske til russiske kommentatorer. Selv foretrekker jeg engelske framfor norske, eller det kommer selvfølgelig anpå hvilke norske som kommenterer. Mange norske som er flink og Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Stryk til Wenger. Patetiske bytter. Podolski inn etter 89 min? Fuck off. Han skal ha for at han greide å sikre uavgjort etter den forferdelige, forferdelige førsteomgangen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Stryk til Wenger. Patetiske bytter. Podolski inn etter 89 min? Fuck off. This x100. Generaltabbe å starte Monreal og Flamini - Arteta på midten i dag. Vi får heldigvis ikke se den konstellasjonen på en stund. Arteta vil jeg helst se minst mulig av også. Helt klart på vei over the hill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå