Bollen123E Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Søtra mi har begynt på NTNU og eg skal begynne der om 2,5 år. Vi må jo ha ein plass å bu så spørsmålet er om vi skal leige eller kjøpe! Nokre tips om korleis prisane vil bli framover? Kva ville de gjort? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Søtra mi har begynt på NTNU og eg skal begynne der om 2,5 år. Vi må jo ha ein plass å bu så spørsmålet er om vi skal leige eller kjøpe! Nokre tips om korleis prisane vil bli framover? Kva ville de gjort? Hvis dere skal bo sammen og dere er masterstudenter (5 års studier) så snakker vi om et 6-7 års perspektiv. Så lenge ikke boligmarkedet går helt i stå så er det sannssynligvis langt nok tidsrom til at dere kan få en avkastning på leiligheten. På den andre siden så er dere nok ganske avhengig av hjelp fra familie for å få lån til noe slikt når dere er studenter, evt om dere har veeldig mye egenkapital. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Se tråden min (Samme kategori). Jeg tror det er lurt å kjøpe om dere, som han over meg sier skal ta en master. Og om dere eventuelt blir boende i byen etter boligkjøpet så er det hvertfall en no-brainer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå