Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp til å finne en kjæreste

Anbefalte innlegg

Hei,

Som emnet beskriver,

Er 30+, jobber i et mannsdominert yrke, mye på reise i Norge og utland.

Fleste av mine venner er etablerte og lever sitt A4 liv :-)

Hva skal en finne på for å møte noen?

Trener litt på studio, sykler og fotograferer. Vurderte å begynne på klatring, kanskje en kan møte noe der......

Noen tips?

Takk

Anonymous poster hash: 2082f...dae

Anonymous poster hash: 62b9e...810

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er et a4-liv? Svar meg nå rocker...

Et a4-liv er et mye mindre firkanta liv enn hva du normalt sett anser som et a4-liv Tror du meg ikke, motbevis det...

Jeg ser A4 som noe vanlig, altså det å etablere seg, kjøpe hus, få unger og egentlig leve i sin egen verden. Ikke noe negativt om det.

Jeg har ikke hatt det travelt med å etablere meg, har heller brukt tiden med å reise og opplevelser (mye i kombinasjon med jobben)

Man kan møte noen overalt, gjelder bare å ha øynene åpne. Hva med å møte noen gjennom venner? Nettdating er også nevnt her :)

Nettdating er noe jeg har prøvd men men føler egentlig ikke noe for dette. Jeg er mer en "hands on" person og føler at jeg ikke når frem i massen.

Med det sagt har jeg vært ute på et par dater men har opplevd at personen er noe helt annet en beskrevet.........

Lenke til kommentar

Man kan møte noen overalt, gjelder bare å ha øynene åpne. Hva med å møte noen gjennom venner? Nettdating er også nevnt her :)

Joda, er ute blandt folk men føler det er generelt vanskelig å oppnå kontakt med folk. De er opptatt med sitt og sine og ser liksom ikke utenfor "sirkelen"

Lenke til kommentar

Er bare som Tvillingsjel sier, å holde øya åpne..

Jeg er av den oppfatning at hvis man "prøver for mye" eller "for hardt", så går det som regel feil.

Og du finner faktisk en fantastisk person når du minst venter det selv..
Bare husk å "gi mye av deg selv", være åpen, smile, snakke med mennesker, ikke vær redd for å starte en samtale med en dame du syns virker grei og sist men ikke minst, kos deg.

Jeg opplever det ihvertfall slik, at jeg kan ha "dødtid", hvor jeg er singel en stund, ikke finner noen av interesse heller, også kommer det plutselig en periode hvor jeg har mer enn nok av "beilere" å velge mellom.

Det kommer seg nok, skal du se :)

Bare å holde mulighetene åpne :)

( PS, smart å verve seg inn i dif sporter/klubber og også kanskje møte noen av det motsatte kjønn man allerede har noe tilfelles med :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...