L03VIk Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 En liten gladhistorie: Kjøpte NEC 1300a DVD-brenner denne uken. (hos Flexi-data, samme leverandør som komplett, pceksperten m.fl.) Visste den slet litt med enkelte platemerker, og gruet meg litt til å oppdatere firmwaren i tilfelle det skulle skje noe feil. (garantien ryker) Stor var derfor gleden over å se at firmwaren allerede var 1.06! NEC har lagt ut 1.07 på sidene sine, men denne er identisk med 1.06, eneste grunnen til at denne ble lagt ut, var at oppdatering til 1.06 skapte problemer på enkelte OEM-brennere. Stakk innom ClasOhlson som selger 25stk. TraxData DVD+R til 498,- (under 20kr platen), veldig bra pris, ettersom man slipper porto osv, i motsetning til brenner.no osv. Veldig fornøyd med brenneren så langt. Brente en TraxData DVD+RW og den virket fint i min stasjonære dvd-spiller (sony ns-400). Til alle som lurer på NECen, men er bekymret for support av plater-->problem solved! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvordan fant du ut at du hadde Firmware 1.06? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvordan fant du ut at du hadde Firmware 1.06? www.nec.se last ned zip-filen med firmware-oppdatering. start programmet i zip-filen. der står versjonen på nåværende Firmware, og på den du eventuelt vil oppgradere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hmm, jeg kan bekrefte dette, fikk min på onsdag fra komplett...kom med 1.06 fra fabrikken...husker ikke hvor jeg fant det ut...i windows flashe programmet kanskje? Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 sitter bak deg i forelesingen og leser du også har kjøpt deg en dvd brenner. Velkommen etter da-- hehe Jeg, Eppa og Pål kjøpte jo for en stund siden... Eppa fikset jo selvføleglig en crack firmware som virker utmerket. stoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå