Hårek Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ny artikkel av interesse på ExtremeTech. De mener at Hitachi er mest pålitelig. tett fulgt av WD. Seagate kommer ikke så bra ut av det. Samsung og Toshiba er ikke med på vurderingen. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg så artikkelen her om dagen. Veldig store forskjeller de viser her. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jo, leste den studien for noen dager siden. Så når Seagate diskene mine begynner å ta kvelden, blir de neste Hitachi regner jeg med. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Tilfeldig at det som idag er Hitachi før var (så vidt eg har fått med meg) IBM? På samme måte som Lenovo som idag har ord på seg for å levere de beste laptopene også før var IBM? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Stemmer nok det. Hitachi kjøpte IBM hard disk divisjonen for noen år siden. Diskene het jo IBM Deskstar før, Deskstar navnet har Hitachi beholdt. De ble jo også kalt "Deathstar" en stund. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja Ok, Eneste disken jeg har er en raptor på 1000, funker enda. Den står på 24/7 på fil deling? 100/100 fiber. Håper den funker noen år til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå