Gå til innhold

Tablet PC til 14k!??

Mezzy

Anbefalte innlegg

Har gjennom "kontakter" fått pris på HP/Compaq Tablet PC til ca. 14.000,-. (Ikke eksklusivt bare for meg tilfelle andre interesserte?)

Hadde i utgangspunktet tenkt på en Centrino-maskin, men synes kanskje tablet PC-en er 1000x kulere og mer praktisk? Skal hovedsaklig brukes ifm. studier; spillemaskin/kraftstasjon har jeg hjemme til den type bruk.

Noen synspunkter? Kanskje noen som har brukt en slik sak i noen uker og har litt erfaringer med den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gjennom "kontakter" fått pris på HP/Compaq Tablet PC til ca. 14.000,-. (Ikke eksklusivt bare for meg tilfelle andre interesserte?)

Hadde i utgangspunktet tenkt på en Centrino-maskin, men synes kanskje tablet PC-en er 1000x kulere og mer praktisk? Skal hovedsaklig brukes ifm. studier; spillemaskin/kraftstasjon har jeg hjemme til den type bruk.

Noen synspunkter? Kanskje noen som har brukt en slik sak i noen uker og har litt erfaringer med den?

Tablet er genialt. Pennen kan være litt klønete til tider, men du blir vant til det. Funker utmerket også til en film på sengekanten.

Lenke til kommentar

For å treffe spørsmålet ditt er 14k en veldig god pris.

Jeg vil påstå at det skal mye til før vi kommer tilsvarende eller lavere enn 14000.

Faktisk pågår produksjon til 2 (3) segmenter. "Low-end" produktene koster ca. 12000 og det er disse Tablet pcer som ikke kommer til Norden før et sted ut til våren 2004.

Men kom gjerne med konkrete spørsmål!

Lenke til kommentar

Da blir det "løp-og-kjøp" :woot: Prisen skal være uten mva såvidt meg bekjent være inkludert moms, hvis ikke ryker nok det trange student-budsjettet ganske kraftig...

Takker for seriøs respons på spørsmålet mitt! Kjempebra! 8)

Lenke til kommentar
Da blir det "løp-og-kjøp"  :woot:  Prisen skal være uten mva såvidt meg bekjent være inkludert moms, hvis ikke ryker nok det trange student-budsjettet ganske kraftig...

Uten mva, men inkludert moms? Hva mener du her?

"moms" er sleng for mva (Merverdiavgiften er en omsetningsavgift ? kanskje? :shrug: )

takk og pris for at vi ikke må betale for begge :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...